Site icon מקומונט גבעת שמואל

בלעדי: רונית לב, עוזרת שר הביטחון וראש מופ”ת לשעבר שוקלת להתמודד מול יוסי ברודני

אם חשבתם שתוצאות הבחירות לראשות העיר כבר נקבעו וראש העיר הבא ידוע מראש – תחשבו שוב. ממידע שהגיע למקומונט גבעת שמואל עולה כי רונית לב, תושבת ותיקה ומוכרת בגבעה, אל”מ (במיל.) ובעלת נסיון ניהולי עשיר במגזר הציבורי שוקלת להכריז בימים הקרובים על התמודדותה על כיסא ראש העיר.

לפני מספר ימים העלנו כתבה על ראשת העיר החדשה בעיר. אז הייתה זו ידיעה הומוריסטית לכבוד שבוע הנוער, אך נראה שיש מי שלקח את הרעיון צעד אחד קדימה והיום אנו כבר יכולים לפרסם כי לאחר פניות רבות מתושבים, הן מהציבור החילוני והן מזה הדתי, רונית לב, שוקלת ברצינות את ההתמודדות.

אל”מ (במיל.) רונית לב, בת 52, הינה תושבת גבעת שמואל מזה 19 שנה ובעברה שירתה בצה”ל במגוון רחב של תפקידים, בהם מזכירת הפיקוד העליון, מפקדת ומקימת מופ”ת (מרכז הטיפול בפרט) וראש מחלקת משאבי האנוש של אגף כח אדם.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

מאז פרישתה מהשירות הצבאי חברה לב בארגונים חברתיים ועמותות רבות ובהן, שמ”ע, על”ה ואף מכהנת כנציגת ציבור בוועדה מטעם שרת התרבות. בתפקידה הפעיל במילואים משמשת לב כמפקדת יקל”ר בפיקוד העורף. ובתפקידה האחרון שימשה כעוזרת אישית לשר הביטחון בוגי יעלון.

בין שלל עיסוקיה, עומלת לב בימים אלו על עבודת הדוקטורט שלה בחוג למדע המדינה באוניברסיטת בר אילן ובעבר אף שימשה  כיו”ר וועד ההורים של בית הספר בן גוריון.

היום מנהלת לב את “מגשימים חלומות קטנים לאנשים גדולים”, מיזם חברתי שהוקם במטרה להגשים חלומות לשורדי השואה, ובין היתר כתבנו עליו כאן לאחרונה לאחר שהיו ממארגני אירוע “גיבורות היופי
אלמ. (במיל) רונית לב עם נשיא המדינה רובי ריבלין ושני ילדיה. צילום מתוך אלבום משפחתי
בראיון שנעשה איתה בעבר סיפרה מעט על הרגעים המיוחדים בעמותה: “שורד שואה בן 89, ביקש ממני משאלה אחת, שארקוד איתו. אז עשיתי את זה, אני הולכת ומגשימה משאלות של האנשים היקרים האלה. מועמדת לשירות ביטחון עם מחלה נדירה, לא רצו לגייס אותה לצה״ל אבל עשיתי הכל כדי להגשים לה את החלום לשרת. כי לשרת זה ערך” סיפרה אז רונית.
 רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל
 לרונית לב שני ילדים: עמית, ששירתה 3 שנים  כלוחמתת תותחנים ואף קיבלה את אות מצטיינת הנשיא, ועומר, שלאחר שנת שירות בארה”ב מטעם הסוכנות היהודית משרת היום בחיל המודיעין ומוצב בגזרת עזה החמה..