Site icon מקומונט גבעת שמואל

במה מתמחה חברת ניקיון?

מחפש להזמין את השירות של חברת ניקיון? ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על הבחירה שלך בחברת ניקיון לבית. הדבר הראשון שצריך לקחת בחשבון הוא התדירות שאתה צריך את השירות. חלק מהחברות מציעות ביקורים שבועיים או שבועיים ואילו אחרות מבקרות רק אחת לכמה חודשים. לאחר מכן, עליך לחשוב כמה סוגים של שירותי ניקיון אתה צריך מכיוון שזה ישפיע על המחיר. כיום יש מגוון רחב של חברות ניקיון בישראל. ישנם חברות שמתמחים בסגנון אחד של עבודה וישנם כאלה אשר עושות כל כל סוגי העבודות. במאמר זה נסכם עבורכם מהם מירב השירותים אשר מספקות חברות ניקיון.

ניקיון דירה לפני מעבר – קניתם דירה חדשה מקבלן או קניתם דירה יד שנייה? לפני שנכנסים אליה חשוב  לבצע ניקיון דירה לפני מעבר בעזרת חברת ניקיון אשר תגיע מראש אל הדירה עוד לפני שהכנסתם ריהוט, מוצרי חשמל וארון בגדים. חברת הניקיון תדאג לנקות את הדירה מכתמי צבע ולכלוכים שהקבלן או בעל הדירה השאיר לכם. בדרך כלל בדירות חדשות ישנם סימני רובע או צבע על הרצפה שלהם צריך חומרי ניקיון ייחודים מכיוון שאלו כתמים קשים במיוחד. מאוד קשה לנקות דירה לבד לאחר בנייה ולכן אנו נוכל לתת לכם את השירות הכי טוב שיכולתם לחשוב עליו.

ניקיון דירה לאחר שריפה- במידה והדירה שלכם עברה שריפה כנראה שנשאר ברוב הבית פיח מהשריפה והרבה שאריות של מים מהכיבוי שלה. פיח הוא חומר אשר קשה מאוד לנקות אותו, חובה לנקות את הדירה עם חומרי ניקיון ולקרצף עד שהכל יצא כמו שצריך ומבריק לחלוטין. זה מאוד מסוכן לחיות בבית ולנשום את האוויר שכל הבית פיח לכן אתם תיהיו זקוקים לקרוא לחברת ניקיון שתוכל לתת לכם שירות במיוחד בשבילכם.

ניקיון בתים פרטיים- לרוב למי שיש לו בית פרטי מחפש שירותי ניקיון שיעניקו להם את השירות הטוב ביותר, בשביל הבית שלהם. חברת MY CLEAN מתמחה בניקיון בתים פרטיים לאחר בנייה או לפני מעבר לבית קיים. הבתים הפרטיים מתאפיינים בגודלם, נורא קשה לנקות בית גדול עם חללים גדולים.