Site icon מקומונט גבעת שמואל

“בן גוריון” מציג את חזון בית הספר

ביום רביעי האחרון הגיעו ראש העיר יוסי ברודני, סגניו חזי שם-טוב ומיכאל פרידמן, מנכ”ל העירייה גבי חדד, הגזבר צחי פרץ ומנהלת אגף החינוך הד”ר חדווה הייזלר ויו”ר הנהגת ההורים ליאת אושקי לבית הספר בן גוריון שם הציגו בפניהם מנהלת בית הספר תמי טל וצוותה את חזון בית הספר שגובש ע”י ההנהלה וצוות המורים לאורך השנה האחרונה, חזון ממנו נגזרת תכנית העבודה הבית ספרית. עקרונות החזון הינם : 1. התייחסות למאפיינים הלימודיים של התלמידים השונים בתהליך הלמידה ובבניית תכנית לימודים שתביא כל ילד למצויינות אישית. ב. החיים בבית הספר יהווה עבור התלמידים חוויה חיובית ומעצימה שבו יינתן ביטוי לכישוריהם החברתיים.בנוסף סיפרה המנהלת תמי טל גם על פרויקט צמר”ת אותו מפעילה העירייה בבתי הספר הממלכתיים החל משנת הלימודים תשע”א.

מנהלת בית הספר תמי טל הוסיפה כי השנה השקיעה העירייה בבית הספר סכום לא מבוטל גם בבניית אגף מנהלה חדש שמאפשר עבודה בסביבה מכובדת והזמינה את ראש העיר לקיים במקום את טקס קביעת המזוזה באגף. בסיכום המפגש הודה ברודני על ההזמנה לביקור והדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה עם הורי בית הספר.

מנהלת אגף החינוך ד”ר חדוה הייזלר פנתה אל המנהלת וצוות בית הספר ואמרה: :” בית הספר רואה ברכה בעמלו. בהשקעה הרבה של מנהלת בית הספר, צוות המורים ותמיכת ההורים יצרו תכנית לימודית ששואפת למצויינות וסביבת לימודים חברתית נעימה ורוגעת”. .