Site icon מקומונט גבעת שמואל

בניית אתרים – למה כדאי לבנות אתר אינטרנט דווקא בתקופת הקורונה?

 נגישות וזמינות ללקוח הן הדברים הכי חשוב לכל בעל עסק ונותן שירותים אם הוא רוצה להצליח. אלא שהקורונה וההגבלות שהמיטה על האנשים בעולם גרמה לכולם לחשוב אחרת על מאפיינים האלה בדיוק. מתברר כעת שההגבלות האלה יישארו אתנו זמן רב וכל העסקים ואנשי המקצוע חייבים לחשוב על דרך אחרת גם לשווק את עצמם וגם להמשיך לעבוד ולמכור. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה אתם צריכים אתר טוב שהוא המשרד והחנות שלכם, במקום אלה שנסגרו.

חנות אונליין

חנות אינטרנטית היא לא המצאה חדשה כמובן, אבל בעוד היו כאלה שחשבו שאפשר להחזיק גם וגם, היום ברור שמוקד המכירות עובר לאונליין. לחנות פיזית יש הוצאות שאפשר לחסוך כאשר מחזיקים רק מחסן שממנו אפשר לשווק הכל. כל מה שצריך הוא בניית אתרים שמתאימים למסחר רציני וממושך וגם לכל העולם. אין סיבה לא למכור ללקוחות שלכם מחו”ל כאשר המוצר שלכם מספיק אטרקטיבי גם להם.

מיקוד בקהל היעד

אתר מסחר באינטרנט מאפשר לכם להתמקד יותר בלקוחות מבלי לבזבז משאבי זמן וכסף. במקום לחכות ללקוחות מזדמנים שרק מסתובבים בקניון או ברחוב, אתם יכולים לקדם את האתר שלכם כך שהוא יהיה גלוי ללקוחות שלכם מיד במנועי החיפוש ובמדיה החברתית. זה דורש הרבה פחות כסף מאשר מוציאים על שכירת חנות ועובדים וזה הרבה יותר יעיל במציאת הקונים שלכם מיד. בתקופת הקורונה זה חוסך לכם עלויות מיותרות ומאפשר לכם להמשיך לעבוד.

צילום: Freepik

מסחר אונליין הוא העתיד

נכון שקשה לצפות איך ייראה העולם בעתיד לא רק בגלל הקורונה אלא בגלל שינויי אקלים ושוק התעסוקה, אלא שכבר היום אנחנו יודעים שאנשים מעדיפים להישאר בבית ושהכל יגיע אליהם. לכם זה מאפשר להיכנס הביתה מבלי שיעצרו אתכם, אם תבנו אתר נכון שגם יהיה ידידותי למשתמש ויעיל. כל מה שנותר לכם לעשות הוא להציע שירותים ומוצרים שאנשים רוצים ולהגדיל את היקף הסחר שלכם גם כאשר יושבים בבית מחוסר ברירה.

שמירת מרחק טובה לאינטרנט

באינטרנט הכל קרוב, הכל נכנס הביתה וקרוב אליכם. כך שגם אם הממשלות ברחבי העולם יטילו הגבלות וישחררו את הסגר, אין צורך לשמור מרחק שם. אם יש אנשים ולקוחות שלא ייכנסו אליכם בדיוק בגלל החשש למצב בריאותם, בניית אתר וורדפרס שמיועדים למסחר ולמתן שירותים ותוכן רלוונטי היא בדיוק הפתרון המומלץ לכולם. שם אין הגבלות מלבד הבנייה הנכונה והעיצוב הנעים לעין.

למי זה מתאים?

אתרים לחנויות ולשירותים מתאימים לכולם. זה מתאים למי שיש לו חנות מכולת וגם מתאים למי שיש לו רק כמה מוצרים למכור שהוא מכין לבדו. זה מתאים לאנשי שירותים שמציעים ייעוץ או טיפול וזה מתאים למי שבונה אתרים ויכול לדבר אתכם רק בזום. אין סיבה להפסיק את השגרה בגלל הגבלות אלא פשוט להסתגל אליהן.