Site icon מקומונט גבעת שמואל

בניית אתר תדמית Custom made לחוויית משתמש אופטימלית

בימים בהם “חדשנות” היא מילת המפתח כמעט בכל תחום, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עומדים בקצב ההתקדמות של המתחרים וכמובן מתקדמים מספיק עבור הלקוחות שלכם. ריבוי האתרים וההתפתחויות הטכנולוגיות, מאפשרים זמינות ומהירות גלישה שלא נראו עד היום. הקצב המסחרר של ההתרחשויות והפיתוחים, הופכים אותנו כבני אדם, כצרכנים לחסרי סבלנות. מהירות התגובה שלנו זריזה במיוחד ואנו משתעממים בקלות יתרה. מכאן שבניית את תדמית custom made חייב לענות על כלל הסעיפים של חוויית המשתמש על מנת שזו תהיה אופטימאלית.

זמן הגלישה הממוצע של האדם הממוצע, באתר אינטרנט ממוצע הוא כמה שניות בודדות בלבד. אבל אתם כמובן אינכם ממוצעים והעסק שלכם הוא ככל הנראה הטוב ביותר בתחומכם. לכן דרוש לכם אתר תדמית ייחודי ומקורי, שימחיש את אופי המותג שלכם, כזה שיגרום למבקרים בו לרצות להישאר.

איך לגרום לגולשים להישאר באתר?

אז כפי שכבר אמרנו, אנחנו דור חסר סבלות ועל מנת “לתפוס לנו את העין” ולגרום לנו להתעניין, צריך להשקיע מחשבה, יצירתיות וחדשנות. אנחנו יכולים לשעמם אתכם עם מונחים כמו UX ו-UI אבל אנחנו רוצים שתבינו. למעשה, חוויית משתמש אופטימלית מתבססת על מספר עקרונות חשובים: בהם זרימת האתר והאינטואיטיביות של הגולש, מבנה נגיש וברור, ועיצוב מסקרן ומושך. כל העקרונות הללו יחולו אך ורק לאחר אפיון מדויק של האתר שלכם והצרכים שלכם. נבין יחדיו מי הם הלקוחות שלכם, מהו המוצר או השירות שאתם מציעים, במה אתם טובים יותר מהמתחרים שלכם ומה המתחרים שלכם מציעים לעומתכם? לאחר שננתח ונבין, נוכל לגשת למלאכת העיצוב הייחודי custom made שלכם, שידבר “שוטף” את השפה של המותג ויעזור לגולשים, שהם גם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, להרגיש בבית, להישאר ולהתמכר.

צילום: דיפוזיט פוטו

איך בונים אתר תדמית Custom made  ?

לאחר שסיימנו בהצלחה את שלב אפיון האתר הכל כך חשוב לאתר שלכם, ניתן לגשת למלאכת העיצוב. כאן נכנסים לתמונה המעצבים המוכשרים שלנו, מומחי ה-UX וה-UI שיידעו להוציא לפועל את כל מה שעד כה דמיינו על הנייר. כיצד ייראה בפועל עמוד הבית של אתר התדמית שלכם? מה יהיה הדבר הראשון שיתפוס בו את עיני הגולשים וכיצד הוא ישפיע עליהם להמשיך לגלוש ואולי אפילו יקדם אותם מרכישה באתר. עמוד הבית הוא למעשה העוגן של האתר, הוא המקום ממנו “יוצאים לדרך” במסע בנבכי האתר שלכם, בין דפי התוכן למוצרים ולקטלוגים ואליו לעיתים חוזרים כאשר רוצים לחזור לאחור או לחפש פרטים אחרים כמו פרטי התקשרות, הכתובת שלכם או כל עמוד תוכן אחר.

העמודים הפנימיים באתר custom made חשובים לא פחות, הם חייבים להיות עניינים ולאפשר לכל סוגי הגולשים למצוא את שחיפשו. מה הכוונה? אם הגיע גולש מכוון מטרה, כזה שיודע בדיוק מה הוא מחפש ואין לו סבלנות לחיפושים מיותרים ולמידע נוסף שככל הנראה לא רלוונטי עבורו או מעניין אותו, הוא ירצה להגיע ישירות לעניין. איך נעשה זאת? נמקם את “העניין” לנגד עיניו, כך שיוכל בלחיצת כפתור בודדת להגיע בדיוק ליעדו. לעומתו, יכנסו לעמודים פנימיים באתר גם אנשים “חוקרים” אשר מבררים האם יש לאתר שלכם מה להציע להם. הם ככל הנראה ירצו לקבל מידע אודותיכם ואודות המוצרים, כדי שיוכלו לסמוך עליכם ולהרגיש בטוחים לגבי העסקה שהם עתידים לבצע מול בית העסק שלכם. גם עבורם, יש לדאוג שהאפשרויות יקפצו מול העיניים כדי שהם יוכלו ליהנות מכל מה שיש לכם ולאתר שלכם להציע.

WEBTHENET מזמינים אתכם לבנות את העיצוב אישי לחוויית משתמש אופטימאלית ולהרחבת מעגל הלקוחות.

המאמר נכתב ע״י חגית דמתי – סטודיו Web The Net  מומחים בבנייה ועיצוב אתרים – 073-272-4051