Site icon מקומונט גבעת שמואל

בניית קישורים – בניגוד לתחזיות הקישורים כאן בכדי להישאר

 ישנן דרכים שונות לקדם אתר אינטרנט. אחת הדרכים היעילות כרוכות בבניית קישורים. על אף שלא מעט אנשים טוענים שזמנם של הקישורים כבר כאן, הרי שהדבר לא ניכר ובניית קישורים עבור אתרי אינטרנט היא דבר בסיסי וחשוב מאוד כיום. אם אתם תוהים מהי בעצם בניית קישורים וכיצד הדבר יכול לקדם את אתר האינטרנט שלכם, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

כיצד יודעים שלקישורים עדיין יש ערך?

כאמור, לא מעט אנשים סבורים שקישורים כבר מאבדים מהערך והחשיבות שלכם. כך למשל, רבים טוענים שהקישורים כבר אינם בעלי השפעה על דירוג האתר בתוצאות החיפוש של גוגל, אולם, מדובר בטענה אשר לא באמת נכונה. עד שנת 2012, מקדמי אתרים ובעלי אתרים רבים שילבו לא מעט קישורים באתר האינטרנט שלהם. הקישורים הללו הציפו את האינטרנט וגרמו לכך שהם הוגדרו כספאם. אולם, החל משנת 2012, האלגוריתם של גוגל עודכן ובכוחו לזהות קישורי ספאם. מלבד זאת, צפויים עונשים לבעלי אתרים שיציפו את האינטרנט בקישורים. בעצם, ניתן לומר שקישורים הם עדיין דבר בסיסי, חשוב ונצרך לצורך קידום אתרים בגוגל כמו כאן ולכן גם קיימים העונשים והאלגוריתם החדש של גוגל, אשר מטרתם היא לזהות מעשי מרמה בשימוש בקישורים שונים.

צילום: שרה פלג, בארסט

מדוע הקישורים חשובים לצורך קידום אתר?

בניית קישורים מהווה כיום חלק בלתי נפקד משיווק על ידי תוכן. בניית קישורים היא דבר אשר דורש השקעת זמן ומשאבים נוספים. כאשר גוגל מזהה אתר אשר מקשר לאתר אחר, מסקנתו היא שלתוכן יש ערך מכיוון שהוא רלוונטי לקישור ולכן הדבר משפיע על דירוג האתר בגוגל. כמו כן, כאשר בעלי אתר בונים קישורים באתר שלכם המובילים אותם למחוץ לאתר שלהם, הם בעצם מבטאים אמירה כלשהי לגולש. אותה האמירה מעידה על כך שלבעל האתר אכפת מהערך שיקבל הגולש מתוכן באתר אחר הרלוונטי, עד כדי שהוא לוקח את הסיכון שהגולש יצא מהאתר שלו ויקרא את התוכן באתר אחר.

בניית קישורים היא דבר אשר מקדם אתרי אינטרנט, כאשר הוא מתבצע בצורה הנכונה. מעבר לכך, מדובר בדבר אשר מסייע לגולש להרגיש כי מדובר באתר אשר שם את טובת הגולש מנגד עיניו ולכן, הגולש יבחר בו שוב ושוב.

בדקו כמה עולה קידום מקצועי בגוגל בלינק https://danielzrihen.co.il/seo-prices