Site icon מקומונט גבעת שמואל

בניית קישורים: ככה תעשו את זה נכון

בניית קישורים בעידן החדש מהווה כלי הכרחי לקידום כל אתר אינטרנט. ללא מערכת מסודרת ואסטרטגיה לא תוכלו להאבק על מיקומים במנועי החיפוש ותפסידו לקוחות. קבלו מדריך מיוחד לבניית קישורים.

בניית קישורים באופן כללי

על מנת לשפר את הנראות המעמד והנוכחות של האתר שלך במנועי החיפוש ככלל ובגוגל בפרט יש לבנות סדרת קישורים נכנסת ויוצאת מהאתר. בכך למעשה אנו מסמנים לגוגל מהו המבנה של האתר ועל מה אנחנו שמים יותר חשיבות מבחינת התוכן והמוצרים.

על מנת לייצר פרופיל קישורים טוב יש לבצע קניית קישורים מאתרים איכותיים כאלו בעלי דירוג ואיכות בגוגל ואשר יכולים להגביר את המעמד והביצועים בגוגל של האתר ממנו יוצא מהם קישור.

בניית קישורים חיצוניים

בניית קישורים לאתר אינטרנט הינה למעשה עבודה קשה וסזיפית הדורשת מעקב קבוע של איש מקצוע ובדרך כלל של מי שלמד והתמחה בקידום אתרים אורגני. כיום ניתן לרכוש מאמרים בודדים וגם חבילות של קישורים לקידום אורגני.

הקישורים היוצאים מאתרים בעלי סמכות ורלוונטיות יכולים לסייע בקידום משמעותי ומהיר של אתר הלקוח בדירוג התוצאות של מנועי החיפוש. למעשה בנייה נכונה של פרופיל קישורים איכותי מאתרים טובים ובתזמונים נכונים מובילה בדרך כלל לעלייה בדירוגים בטווח של בין חודש לשלושה חודשים. זאת בכפוף כמובן לאיכות התוכן באתר הלקוח ובמתחרים על אותו התוכן ועל אותם הביטויים.

בניית קישורים פנימיים

זוהי למעשה מעין מפת אתר המסמלת לגוגל באילו עמודים ופוסטים מבקש בעל האאתר שהעכבישים של גוגל יתמקדו כאשר הם סורקים את האתר. גוגל לעיתים מיחס חשיבות רבה לדף או פוסט שאינו משמעותי באתר ובאמצעות קישורים פנימיים ניתן ”לשנות” את דעתו של גוגל ולסמן לו מהם החלקים והמוצרים החשובים באתר הלקוח/

מהו בכלל ”אנקור טקסט” ולמה הוא חשוב לבניית קישורים?

אנקור טקסט הוא למעשה אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל תהליך של בניית קישורים. המדובר על המילים בתוכן של האתר או במאמר שהתפרסם בו ומהם יוצא הקישור לאתר הלקוח.

כך למעשה מסמנים לגוגל מהי המילה אותה יש לקדם במנועי החיפוש ובתוצאות החיפוש. ההקפדה על איכות ורלוונטיות התוכן של האנקור היא משמעותית להוציא קישור מאתר של מוצרים לחיות ממאמר שעוסק במזון לכלבים ואשר המילה ממנה יוצא הקישור עוסקת בחינוך ומנסה לקדם אתר של מכללה הינה חסר טעם. יתרה מכך זה אף עלול לגרום לעונש מטעם גוגל והדבר קורה בדרך כלל המנועי החיפוש העולמיים. עם זאת גם בישראל לא ניתן להתקדם מפעילות כגון זו המתוארת לעיל.

אחד הדברים החשובים בבחירת אנקור טקסט הינה הגיוון. יש להוסיף מילים וביטויים מקבילים ורלוונטיים ולאזן בין ביטויי זנב קצר לביטויי זנב ארוך המורכבים יותר תוך בדיקה של נפח החיפוש של כל אחד מהביטויים.