Site icon מקומונט גבעת שמואל

בעבור מי מיועדים צימרים עם בריכת שחייה – איזה סוגי זוגות מגיעים לשם

צימרים עם בריכת שחייה מחוממת ומקורה וגם כאלו בלי בריכה הם מקום בילוי נהדר לכמה ימים, בעבור כל הזוגות בישראל. ללא הפרדה של צבע, גזע או מין, צימרים בפריסה ארצית מזמינים את הישראלים לתיירות שיש רק בישראל. הצימרים הומצאו לפני כ-20 שנה כאמצעי פרנסה נוסף לאנשים שגרים באזורים כפריים בישראל. חדרים, בתים קטנים או בקתות בחצר – הפכו למוקד תיירות שבחלוף שני עשורים הם דרך תיירות מובילה בישראל. במקום לנסוע לחוץ לארץ, אפשר לתמוך בכלכלה ובתיירות הישראלית, ולקבל את אותה אווירה בחצי המחיר ופחות. לכן, זוגות רבים שמעוניינים בחופשה קצרה, ספונטנית ולא יקרה, באווירה בלתי מעונבת וכיפית – בוחרים בצימרים. בין הזוגות שמגיעים לחופשת צימרים:

  1. זוגות נשואים שצריכים קצת דחיפה לנישואים שלהם, בלי הילדים, מגיעים ומבלים בצימרים עם בריכת שחייה לזוגות. שלושה ימים בבריכה והנישואים שלהם חוזרים להיות תקינים.
  2. זוגות נשואים צעירים עם ילדים קטנים שרוצים להתרחק מהם לכמה שעות אבל אין להם כסף להתחיל לנסוע למקומות רחוקים ויקרים. צימרים עם בריכה הם פתרון מושלם בעבור זוגות אלו.
  3. זוגות שמגיעים לחופשה רומנטית עם כמה זוגות אחרים, מעין חופשת חברים.
  4. זוגות דיסקרטיים שרוצים קצת שקט ושלווה במקום מקסים עם בריכה, בלי להיתפס, ובלי שיפריעו להם.
באדיבות אחוזת מאיה, אבן מנחם

איפה כדאי לקחת את החופשה הבאה שלכם – צימרים בצפון או בדרום או במרכז

צימרים בכלליות מעניקים אווירה כפרית בלתי מעונבת, במחיר שווה לכל נפש. לכן, אם אתם מעוניינים באווירה כפרית, ביחידת אירוח, בקתה או דירה קטנה – תקבלו את זה בכל אחד מהצימרים שתבחרו בפריסה ארצית. אז מה שנשאר להכריע הוא בין שני דברים עיקריים:

  1. המחיר. דרום הארץ, ירושלים ותל אביב יקרים יותר מצפון הארץ ושאר מרכז הארץ. מישור החוף ממוצע במחירו ביחס לאחרים. לכן, מה שיקבע זה המחיר. בנוסף, התמורות במחיר נעות בעיקר בגלל היצע וביקוש, וגם בגלל אמצע / סוף שבוע – וחגים. חגים ושבתות יקרים יותר מאשר אמצע השבוע, אז תעשו את החושבים שלכם.
  2. האווירה. במרכז הארץ קרובים לתל אביב על שלל האטרקציות שלה, יש חופי ים, מרכזי בילוי, מסעדות, הופעות ועוד. זה במקרה ובא לכם לצאת מהבריכה. אם אתם מעוניינים באווירה ירוקה, שקטה ומלאת בעלי חיים – אז הצפון מתאים לכם. אם אתם מעוניינים בבידוד ושקט מדברי, אווירה “חומה” ו”חמה” של נוף צחיח, אז הדרום מתאים יותר. 
באדיבות אחוזת מאיה, אבן מנחם

דוגמאות לצימרים ברמה גבוהה עם בריכת שחייה לזוגות

  1. וילת נועם ביבניאל, מציעים וילה אחת גדולה, במחיר שווה לכל נפש. הווילה גדולה מאד, ולכן אפשר לארח בה אירוע של 40 איש, כולל בריכה ענקית ומחוממת, ולהלין 25 איש.
  2. מערת היין בגליל המערבי מציעים בריכה גדולה ומחוממת שמתאימה לזוגות, במחיר זול של פחות מ-700 שקלים ללילה. באמצע השבוע זה אף פחות. בריכה מדהימה, פופולארית מאד ומומלצת בקרב הלקוחות שלנו.
  3. מעוניינים לנסוע לשזור? לגליל העליון? סעו אל קדמת עדן, שם יש 8 בקתות שמתאימות למספר זהה של זוגות, עם בריכה במתחם. הנופים והאווירה עוצרי נשימה ולא תרצו לצאת מהבריכה.
  4. אחוזת קימונו מציעה 4 בקתות בגליל העליון ביישוב דלתון. אווירה, נוף ועיצוב מוקפד, לצד מחיר נוח
  5. אם בא לכם לנסוע דווקא לדרום ולבלות בג’קוזי, ספא חיצוני בחצר, בריכה ברמה גבוהה מאד שמתאימה לכל זוג רומנטי, אז סעו לבוא ביתר, בדרום הארץ, והתארחו דווקא במתחם שנקרא פנינה בלב היער.