Site icon מקומונט גבעת שמואל

בעירייה החליטו: הלימודים בגבעת שמואל יחזרו רק ביום ב’; טרם נקבע המתווה

לאחר החלטת קבינט הקורונה והממשלה על החזרת הלימודים בגני הילדים לפעילות כבר ביום ראשון הודיע ראש העיר ברודני כי בשל מחסור בכוח אדם, שרבים ממנו מתגוררים בערים אדומות, בגבעת שמואל יחלו הלימודים רק ביום שני. בשעות אלו ממשיכים בעירייה בדיונים וההכנות לקראת מציאת מתווה הפעלה מתאים.

משרד החינוך פרסם כי בהתאם למתווה מגבלות משרד הבריאות שהתקבל גני הילדים חוזרים ללימודים החל מיום ראשון הקרוב, וברשויות בהן לא יתאפשר הדבר, החזרה תעשה ביום שני.

בהתייחסות שמסר ראש העיר ברודני לעיתון מעריב פורסם כבר אתמול כי ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, היה הראשון להודיע כי יידחה את החזרת הגנים. “במסגרת החלטה הממשלה, לפתוח את גני הילדים ביום ראשון הקרוב, דובר גם על המשך הסגר בערים האדומות. 50% מסגל ההוראה בגני הילדים בגבעת שמואל, מתגורר כיום בערים אדומות ובשל כך, הם אינם יוכלו לצאת מביתם ולהגיע למקום עבודתם בגבעת שמואל. אגף החינוך עושה מאמצים למציאת כח אדם חלופי במקום הגננות והסייעות המתגוררות בערים האדומות. אולם, נדרש לכך זמן הערכות ובשל לוח הזמנים הקצר, אנו מודיעים כי גני הילדים בעיר יפתחו רק ביום שני ובמתכונת של חמישה ימים בשבוע בין השעות 07:30 ל-14:00”, אמר ראש העירייה למעריב.

Pixabay

כאמור, גם בשעות אלו של צהריי יום שישי עדיין עוסקים באגף החינוך ובהנהלת העירייה בבחינת האפשרויות לחזרת התלמידים לשגרה כשבשלב זה יודעים רק לעדכן בעירייה כי בכל מקרה על מנת שיתאפשר לפתוח את הגנים בצורה מיטבית ולהבטיח להורים ולילדים חזרה בטוחה ובריאה  גני הילדים בגבעת שמואל לא יפתחו ביום ראשון אלא החל מיום שני 19.10.20.

בנוסף, ממליצים בעירייה להיות קשובים לעדכונים, כך שלכשיוחלט על מתווה החזרה הסופי וככל שיהיו שינויים בהחלטת הממשלה במוצ”ש, ישוב ויעדכנו בעירייה את המתווה.

ברודני בפנייה לתושבים מהדקות האחרונות: