Site icon מקומונט גבעת שמואל

בעלי אתר? השקיעו בתוכן שלכם

החלטתם לבנות אתר לעסק שלכם? מזל טוב! מרבית הסיכויים שהשקעתם זמן רב באיפיון האתר מול בונה האתרים ונתתם את הדגשים השונים שהביאו לבסוף אל התוצר הסופי הנכסף. אך עתה כאשר האתר באוויר, מרבית הסיכויים שאינכם רואים ממנו פניות, ומדוע? כיוון שעל אתר שזה עתה עלה, מוטלת כעת חובת ההוכחה כלפי גוגל. למה שדווקא הוא יופיע בעמוד הראשון ולא המתחרים? על כך נענה במאמר הבא.

ערך מוסף לגולשים משמעו קידום בגוגל

חשבו על כך בצורה הבאה: מבחינת גוגל, הגולשים שלו הם הלקוחות. אם הלקוחות יקבלו אתרים בעלי ערך מוסף נמוך בעמוד הראשון, אז הרי שאט אט הם יפסיקו להשתמש בשירות החיפוש.

בדיוק מן הסיבה הזו, לא משנה עד כמה מקדמי אתרים שונים יעשו שימוש במילים טכנולוגיות גבוהות, מה שחשוב בראש ובראשונה – זהו תוכן איכותי. כן, באופן לא כל כך מפתיע, מנועי החיפוש מחפשים אחר אתרים שיכולים להביא לגולשים ערך. דוגמה לכך יכולה להיות אתר של מורה לגיטרה. האתר שמסביר באופן ממושך על מהלך השיעורים, יעילותם ומספר המפגשים הנדרש כדי לדעת לנגן יצירות בסיסיות, מעניק לגולשים תשובה מלאה ומפורטת. גוגל ימדדו את התנהגות הגולשים, יבינו כי הם מפיקים ערך, ואט אט יקדמו את האתר הלאה בתוצאות החיפוש.

עשו זאת בעצמכם

חברות קידום אתרים רבות, מעניקות שירותי כתיבת תוכן כחלק מעבודת ה-SEO, והן עושות זאת בעיקר בבלוג האתר. תפקידו של הבלוג הוא לאפשר להעלות מאמרים שונים שאינם מדברים ישירות על השירות, אך מעניקים ערך מוסף לגולשים.

במרבית הפעמים, לא בעל העסק, כי אם חברת הקידום תכתוב את המאמרים. על פניו זוהי שיטה שמייעלת את העבודה, והיא מאפשרת לבעל העסק להתרכז בניהול העסק, בעוד שחברת הקידום מתמקדת בניהול האתר.

אך האם זוהי תמיד הדרך האפקטיבית ביותר? למרבה הצער לא. כי לא משנה עד כמה עורכי התוכן ישקיעו מאמצים במאמרים שבאתרכם, לכתיבה של איש מקצוע יש טון אחר, והגולשים יודעים לזהות זאת, גם אם לא במתכוון.

בכל מה שנוגע לקידום אורגני SEO, אל תניחו למקדמים חיצוניים לכתוב לכם את הכול, והשתדלו לפחות אחת לשבועיים, להעלות מאמר איכותי מטעמכם.

נושאים לכתיבה בבלוג האתר

קידום אורגני. תמונה: pixabay

עתה נשאלת השאלה המאתגרת יותר – איננו עורכי תוכן ובטח שאין לנו פנאי להתחיל ולחקור אחר הנושא המומלץ ביותר, אז על מה נכתוב פוסטים באתר העסק?

נסו להפריד זאת ל-3 חלקים:

לסיכום

להניח לחברת הקידום לכתוב את מרבית התכנים זה נהדר, אבל מדי פעם אתם חייבים להפגין מעט נוכחות. לכתיבה שלכם כאנשי מקצוע אין כל תחליף. הגולשים שלכם יידעו לזהות כתיבה מקצועית והתנהגותם היא זו שתדרבן את גוגל להבין כי יש פה מכרה של זהב, מכרה שראוי ויופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש.