Site icon מקומונט גבעת שמואל

בעלי עסקים? קבלו 3 דרכים לשיפור מיתוג העסק שלכם

אחד הדברים הבסיסיים שכל בעל עסק צריך להבין הוא מה המיתוג של העסק שלו. המשמעות של מיתוג היא ליצור בידול של העסק, לתת לו את האופי הייחודי שלו לעומת המתחרים, וכל זאת בדרכים שונות. דרכים אלו כוללות, לרוב, יצירת לוגו ובניית שפה עיצובית וטקסטואלית המאפיינות את העסק, יצירת נכס דיגיטלי ייחודי ובעל ערך, נוכחות ברשתות החברתיות ועוד.

אם בעבר הדרך למיתוג העסק באמת סבבה בעיקר סביב הלוגו והתכנים הפרסומיים הכתובים של העסק, הרי שכיום ישנן דרכים נוספות למיתוג כגון ייבוא מוצרי פרסום וכאמור מיתוג ומיצוב העסק בדיגיטל.

לוגו – הבסיס לכל מיתוג מוצלח

אם אתם בתחילת הדרך עם העסק שלכם ועדיין אין לכם לוגו, הרי שזה המקום הנכון להתחיל בו. עיצוב לוגו מוצלח יכול להעביר באופן ויזואלי מה שמילים רבות לא תמיד יוכלו להסביר – מי אתם, במה אתם עוסקים, מה הערכים המובילים את העסק שלכם, אל איזה קהל אתם פונים ועוד.

נוכחות ברשת

אחת הדרכים הנפוצות והמוצלחות ביותר כיום למיתוג העסק שלכם הוא ליצור לו פרסונה מובחנת באינטרנט בכלל וברשתות החברתיות בפרט. את זה ניתן לעשות באמצעות בניית אתר אינטרנט שיאופיין ויעוצב בהתאם לערכי המותג שלכם והשפה העיצובית שלו, כתיבת בלוג שיעניק ערך ללקוחות הקיימים והפוטנציאלים שלכם דרך תוכן כתוב, ויצירת דפים עסקיים בפייסבוק, באינסטגרם ובכל רשת חברתית רלוונטית אחרת.

עסק קטן או עסק גדול – כולם צריכים לוגו שהושקעה בו מחשבה. צילום: אביחי טבק

זוהי עובדה ידועה כיום שלקוחות רבים מגיעים אל העסק, גם אם מדובר בעסק פיזי המוכר מוצרים, דרך האינטרנט. יצירת נוכחות וחשיפה מרשימה וגדולה ברשתות החברתיות תמתג את העסק כמתקדם ורלוונטי למאה העשרים ואחת ותעזור לכם להגיע לקהלים חדשים ורחבים. העולם כיום הופך ליותר ויותר דיגיטלי וכדאי לכם מאוד לעלות על הרכבת הזאת.

מתנות ומוצרי פרסום

דרך נוספת ונהדרת למתג את העסק שלכם היא באמצעות יבוא מוצרי פרסום והענקתם כמתנות ומוצרי קידום מכירות שונים ללקוחות שלכם, קיימים וחדשים כאחד. מוצרי קידום מכירות אלו יכולים להכיל את הלוגו של העסק שלכם, להיות בצבעים התואמים לצבעי החברה שלכם ולהכיל כל מידע רלוונטי נוסף אודות בית העסק – כתובת אתר האינטרנט שלכם, מספר הטלפון שלכם, כתובת החנות וכדומה.

ראוי לציין כי יש חברות רבות בישראל המציעות מוצרי פרסום, אלו פריטים שונים המיוצרים לרוב בסין – באמצעות יבא תוכלו לחסוך את פערי התיווך ולאתר בקלות מוצרי פרסום איכותיים וחדשניים שאין למתחרים.

אם אתם מעוניינים לייבא מוצרי פרסום עבור העסק שלכם חשוב שתעבדו מול ספק אשר מכיר ומתמחה בתחום, לכן כדאי לכם להכיר את חברת SW TRADE – החברה המובילה בישראל ליבוא מסחרי ואישי מסין. את מוצרי הפרסום ניתן לייבא מסין וממדינות נוספות, ומכיוון שמדובר בעבודה עם גורמים מחוץ לארץ, כדאי שהקשר עימם יעשה באמצעות איש מקצוע. כך תוכלו לדעת שאתם מקבלים מוצרים איכותיים ומקוריים ושהמוצרים יגיעו בזמן וללא תקלות.