Site icon מקומונט גבעת שמואל

בעל עסק? הקלף שלא יזיק שיהיה לך בשרוול

כל עסק רוצה שיהיו לו כלים רבים להתמודדות עם החלק המורכב ביותר בעבודה העצמאית – הכסף. למרבה השמחה כיום יש מגוון רחב של אפשרויות גם לניהול התקציב, גם למעקב וגם להתמודדות עם משברים וקבלת מזומנים במהירות וללא מאמץ. אז מהם הכלים שכל עסק חייב להכיר? הכנו עבורך רשימה שכדאי לשמור.

לשמור ולאבטח את המידע

עסקים כיום חשופים יותר מתמיד לסכנות ברשת מצד גורמים עוינים ואחד הצרכים הראשוניים של כל עסק וחברה הוא שמירה על המידע הרגיש של הלקוחות כמו של החברה. כדי להבטיח שהמידע האישי והכספים מוגנים, יש להיעזר בשירותי חברת אבטחת מידע, כאשר מדובר על עסקים קטנים ובינוניים מומלץ לעשות זאת במיקור חוץ על ידי חברה המתמחה בכך.

סליקת אשראי

עסקים שמעוניינים לתת ללקוחות שלהם גישה נוחה לתשלומים מאובטחים צריכים להציע להם את האפשרות לשלם מרחוק. התשלום יכול להיות בטלפון או באתר העסק או באפליקציה ולשם כך יש צורך לקיים קשר שוטף עם חברה לסליקת אשראי שתהווה את הגורם המקשר בין הלקוחות, העסק וחברות האשראי.

pexels

הלוואות וניכיון צ’קים

במיוחד בשלבים הראשוניים של הקמת העסק יכול לעלות הצורך בכסף מזומן ומהיר. בדרך כלל הצורך יעלה לאחר חישוב לא נכון, בשל טעות או בשל מקרה שאינו תלוי בעסק עצמו אלא במצב מדיני או אפילו מבצע צבאי. בזמנים כאלה, אם העסק בתחילת דרכו או אם הוא אינו מבוסס מספיק, ניתן לפנות לשני נתיבים לקבלת כסף באופן מידי. הנתיב הראשון יהיה הלוואה לכל מטרה, בדרך כלל בסכום של עד כמה עשרות אלפי שקלים, אותה ניתן לקבל ללא ערבויות מיוחדות ובדרך כלל באישור מידי. הנתיב השני של ניכיון צ’קים מועדף על ידי רבים כיוון שהוא מאפשר קבלת תשלום במזומן במהירות כנגד צ’ק דחוי שניתן מלקוחות. בצורה כזאת העסק יכול ליהנות מקבלת התשלום במהירות בניכוי עמלה שנלקחת על ידי חברת הניכיון.

ביטוח לעסקים

אחד הפרמטרים החשובים בפתיחת עסק ובניהולו השוטף הוא ביטוח מותאם לסיכונים השונים של העסק. לכל עסק יש את סיכוניו, החל מסיכונים כספיים וכלה בסיכונים שקשורים לעסק עצמו, לעובדים וללקוחותיו. חלק בלתי נפרד מרישיון העסק הוא רכיב הביטוח, לכן יש להקפיד ולעמוד בתקנות הברורות שמציב הרישיון ואף לנקוט באמצעים ביטוחיים נוספים נגד גניבות, נזקים למבנה, לסחורה ולסכומי כסף.

ליווי של רואה חשבון ועורך דין

בתחום החשבונות של העסק השירות הנחוץ ביותר הוא ליווי של רואה חשבון שיבצע את הנהלת החשבונות הכוללת של העסק. כיום ישנם כלים שונים ודיגיטליים לבצע את הנהלת החשבונות בנוחות רבה, היא מותאמת לעסקים קטנים ובינוניים ולה אפשרות לספק מענה גם בהפקת הדוחות החודשיים והשנתיים. בנוסף, ליווי של עורך דין נחוצה גם כן, בטח בשלבי הקמת העסק כדי להבין מהן דרישות החוק, מהן דרישות הרשויות השונות לגבי העסק וזאת על מנת לצמצם עד למקסימום את האפשרות שטעויות יהפכו לגזירות גורל עבור העסק.

לסיכום, אלה הם הקלפים שכל עסק חייב שיהיו לו בשרוול בתחילת הדרך, ונותר לנו לאחל רק שיהיה בהצלחה גדולה!

מעוניינים בפתיחת עסק? אופל בלאנס תסייע לכם להגיע ליעד בבטחה.