Site icon מקומונט גבעת שמואל

בעקבות האסון: הדגלים בגבעת שמואל הורדו לחצי התורן

גבעת שמואל ועם ישראל כולו אבלים וכואבים את האסון במירון, ציינו את יום האבל הלאומי בטקסי זיכרון והורדת הדגלים לחצי התורן. ראש העיר יוסי ברודני: “האסון במירון הוא אירוע טרגי בלתי נתפס”

במהלך חגיגות ל”ג בעומר בהר מירון, אירע אסון כבד כמוהו לא ידעה מדינת ישראל מאז תקומתה, בו נהרגו 45 אנשים כתוצאה מהדוחק הכבד בהר.

בין ההרוגים נמצא גם תושב גבעת שמואל, הרב יהונתן חברוני ז”ל (נשוי ואב לשלוש בנות), אברך מבית המדרש הקהילתי בגבעת שמואל. יהונתן ז”ל היה איש עדין ונעים הליכות שהיה מוכר בקרב רבים מתושבי העיר.

דגל ישראל בחצי התורן. צילום: דוברות העירייה

בשל האבל הכבד בעקבות האסון במירון וכאות הזדהות והשתתפות בצערן הכבד של המשפחות היקרות, אשר יקיריהם נספו באסון, הורידה עיריית גבעת שמואל את הדגלים לחצי התורן.

בנוסף, לבקשת ראש העיר יוסי ברודני, עובדי העירייה התכנסו באולם המליאה לדקת דומיה ולהדלקת נר זיכרון לזכרם של הנספים. באולם נכחו גם סגן ראש העיר יעקב ויליאן, מנכ”ל העירייה גבי חדד, מנהלי אגפים ומחלקות.

ראש העיר יוסי ברודני: “האסון במירון הוא אירוע טרגי בלתי נתפס. הלב והראש מסרבים לעכל את אשר אירע. בשמי ובשמם של עובדי העירייה ותושבי העיר גבעת שמואל, אנו מוסרים את תנחומינו למשפחות הנספים ומתפללים לשלומם של הפצועים”