Site icon מקומונט גבעת שמואל

בעקבות הלחץ: ברודני התקפל ופרש מהשביתה – הלימודים במוסדות החינוך בגבעת שמואל יתקיימו מחר כרגיל

צילום: אביחי טבק

השביתה אותה יזמו ראשי השלטון המקומי בעקבות ההחלטה לקדם את הצעת החוק “קרן הארנונה”, צפויה להכנס מחר ליומה השני אך בעקבות לחץ משמעותי בגבעת שמואל התקפל ראש העיר יוסי ברודני והודיע שהלימודים מחר בגבעת שמואל יתקיימו כרגיל.

אמש, פרסם יו”ר האופוזיציה חבר המועצה גל לנצ’נר פוסט חריף ובו ביקורת על ברודני, שנכנע ללחץ של ראשי הערים של “פורום ה-15″, ולעומת ראשי ערים אחרות בחר להשבית את כל שירותי העירייה ומוסדות החינוך בעיר. בפוסט הביא לנצ’נר כדוגמא את ראש עיריית פתח תקווה וכתב שמדובר ב”ראש עירייה שעובד עבור התושבים שלו ואכפת לו מהם לעומת ראש עירייה כושל שהפתרון הקל שלו להשאיר את הילדים בבית. ראש עירייה מנותק שאין לו ילדים שצריכים להישאר בבית. ראש עירייה ששכח שיש בגבעת שמואל מעל 6,000 ילדים שישארו מחר בבית מול המסכים וכמובן ההורים שלהם שלא יוכלו לצאת ולהתפרנס”.

גל לנצ’נר בישיבת מועצה (ארכיון).

בנוסף, הפציר לנצ’נר בתומכיו לפנות גם באופן אישי לראש העיר ולהעמיד אותו על טעותו ולגרום לו לשנות את דעתו, מה שאכן עבד ולפני שעה קלה הודיעו בעירייה שהלימודים במוסדות החינוך יתקיימו כרגיל.

יחד עם זאת, בעיריית גבעת שמואל והעומד בראשה מנסים לשחק משחק כפול ועל מנת שלא להראות בפני “ראשי הערים הגדולות” כשובר שביתה הודיעו במפתיע אחר הצהריים, כביכול בלי קשר למהלך העניינים, כי “משרדי העירייה יהיו סגורים החל ממחר, בימי שלישי רביעי וחמישי, 16.05.2023-18.05.2023 עקב השתלמות עובדים.”