Site icon מקומונט גבעת שמואל

בעקבות הלחץ של רה”ע ברודני: ילדי הגנים וכיתות א-ד חזרו הבוקר ללימודים

אחרי מאמצים ושינויים רבים, המאבק אותו הוביל ראש העיר יוסי ברודני עבור התלמידים בגבעת שמואל ובערים נוספות נשא פרי והבוקר שבו ילדי הגנים ותלמידי כיתות א-ד אל מוסדות החינוך לאחר כמעט חודש וחצי בבית. חן, אמא לבת בכיתה ב’: “זו הצלת נפשות. לילדים ולכל בני המשפחה”.

אחרי חודש וחצי ששערי הגנים ובתי הספר בגבעת שמואל נותרו נעולים, הבוקר נשמע סוף סוף קול צחוקם של הילדים, וגם של הוריהם, בכניסה למוסדות החינוך ושוב חזרו הכיתות והגנים להתמלא בילדים מאושרים ובתי ספר שוקקי חיים, גם אם בשלב זה נעשה הדבר רק בקפסולות ובקבוצות קטנות.

כפי שפרסמנו אתמול, שעות אחרי שראש העיר ברודני פרסם בעמוד הפייסבוק שלו סרטון בו הוא מאשים את הממשלה ומשרד החינוך בגרירת רגליים בכל הנוגע לאישור פתיחת מוסדות הלימוד בערים בהן השתפר מצב התחלואה, כשהכוונה הן לערים “כתומות” באופן גבולי שבסוף השבוע מצבן השתפר עוד יותר, בשעת לילה מאוחרת אושר סופית מתווה החזרה ללימודים וגם תלמידי גבעת שמואל קיבלו את האישור לחזור, כבר הבוקר, לכיתות.

בזכות המאמץ המיוחד של ראש העיר התאפשרה פתיחת בתי הספר כבר הבוקר. צילום: עיריית גבעת שמואל
שמחים ונרגשים לחזור לגיתות ולגנים. צילום: עיריית גבעת שמואל

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “אנו רואים חשיבות עליונה בחזרתם של ההורים לשגרת עבודה תקינה, בהשלמת פערי הלימוד אצל תלמידי העיר ובלמידה סדירה שלהם ככל שניתן. לכן החלטנו לא לחכות למשרד החינוך ולהחזיר את ילדי העיר אל ספסל הלימודים. ברוח זו נמשיך לפעול ולהוביל את מערכת החינוך הנפלאה שיש לנו כאן בעיר”.

יש לציין כי החזרה ללימודים בגבעת שמואל, התאפשרה בין היתר מכך, שאגף החינוך בעיר בראשותה של מנהלת האגף, אתי דהן, נערך מבעוד מועד יחד עם כל צוותי החינוך והמנהלים בעיר, לחזרתם של ילדי הגנים ובתי הספר אל ספסל הלימודים, דבר שאיפשר את החזרה המיידית ללא צורך בהמתנה והסתגלות של 24-48 שעות כפי שנעשה בערים אחרות.

שוב חיוכים וקולות צחוק של ילדים. צילום: עיריית גבעת שמואל