Site icon מקומונט גבעת שמואל

בעקבות משבר הקורונה והחלטות המממשלה: ראש העיר יוסי ברודני בפניה ישירה לתושבי גבעת שמואל

במסיבת עיתונאים שערך הערב ראש הממשלה הכריז נתניהו על צעדים נוספים למניעת התפרצות הנגיף בקרב האזרחים בישראל, בהם גם השבתת מוסדות הלימוד (לא כולל חינוך מיוחד וגני ילדים). בנוסף, לפני זמן קצר נודע כי חולת קורונה מאובחנת שהתה בשבוע שעבר בגבעת שמואל וייתכן כי הדביקה תושבים נוספים בעיר. לאור כך החליט ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני לפנות אל תושבי גבעת שמואל באופן אישי וישיר, והרי הדברים לפניכם:

תושבות ותושבים יקרים,

בימים אלה, מדינת ישראל והעולם כולו מתמודדים עם משבר נגיף הקורונה שהשפעתו על התחלואה ועל המצב הכלכלי עדיין לא ידועה. עיני כולם נשואות להנחיות משרדי הממשלה השונים, אולם ההתמודדות האמתית עם מצב מורכב זה תלויה בעיקר בנו.

עיריית גבעת שמואל מקיימת מידי יום הערכות על מנת להיערך כראוי ומעדכנת אתכם התושבים בהחלטות שמתקבלות, ובשינויים בהנחיות באמצעות אתר העירייה, הפייסבוק העירוני, הניוזלטר והמסרונים. כמו כן, על מנת להמשיך לשמור על בריאות תושבינו, החלטנו על ביטולם של כל האירועים העירוניים, אשר תוכננו לחודשיים הקרובים ובמידה ונדרש לכך, מערכת החינוך שלנו תקיים לימודים מרחוק.

יוסי ברודני. צילום: יחצ

בנוסף, כדי למנוע הידבקות ו/או התפשטות נרחבת של הנגיף, לא תתקיים קבלת קהל פרונטלית במשרדינו אולם על מנת להבטיח שמירה על רצף התפקודי של העירייה והמשך השרות לתושב, יינתן מענה עבורכם בצוותים מתוגברים באמצעות הטלפון והדוא”ל.

גם לכם תושבים יקרים, יש אפשרות לסייע בהתמודדות עם מצב החירום הזה. עבור רובנו – גם אם נידבק בנגיף הקורונה, המחלה תחלוף עם סימפטומים קלים ביותר בתוך מספר ימים. זוהי בעיקר שעת חירום לאוכלוסייה המבוגרת בישראל, ולאנשים עם מחלות רקע או מערכת חיסונית חלשה. הסיכויים שלהם לשרוד את המחלה – נמוכים בהרבה.

על מנת לשמור על בריאותנו, אנו מבקשים להקפיד על ההנחיות וההוראות שלהלן:

אני רוצה להודות לכולכם על הסבלנות ושיתוף הפעולה. עיריית גבעת שמואל עושה את המיטב בכוחות מתוגברים, על מנת לשמור על בריאותכם ולאפשר את המשך שגרת החיים בעיר. אני קורא לכולם להמשיך להקפיד על מילוי הנחיות משרד הבריאות ושירותי החרום, ויחד נשמור על בריאותנו ונמנע את התפשטות הנגיף.

בברכת שבת שלום ובריאות איתנה,

ראש העיר יוסי ברודני