Site icon מקומונט גבעת שמואל

בפעם ה-9 ברציפות: 5 כוכבי יופי לגבעת שמואל

“פעם אחת זה מקרה, פעם שניה צירוף מקרים ופעם שלישית זו שיטה..” ובפעם התשיעית? כן, כבר כמעט עשור רצוף שגבעת שמואל זוכה באות של 5 כוכבי יופי בתחרות הארצית ‘קריה יפה’ של המועצה לישראל יפה. אין ספק, משהו טוב קורה כאן.

במסגרת תחרות ‘קריה יפה’ שהתקיימה בשבוע שעבר, זכתה גבעת שמואל בחמישה כוכבי יופי בפעם ה-9 ברציפות. בטקס שהתקיים בשבוע שעבר בבית המועצה לישראל יפה בתל אביב, הוענקו תעודות הזכייה השנתיות לרשויות מקומיות ברחבי הארץ, על ידי המועצה לישראל יפה, ונציגי משרד הפנים והמרכז לשלטון מקומי.

במסגרת תחרות זו, זכתה גבעת שמואל בחמישה כוכבי יופי בפעם ה-9 ברציפות. זכייתה של גבעת שמואל גם השנה מגיעה לאחר סיורים ובחינות של צוותי המתנדבים של המועצה לישראל יפה, שערכו סיורים ברחבי העיר ובדקו אותה בפרמטרים שונים: ניקיון העיר, מתקנים לרווחת הציבור, תחזוקת מבני ציבור וחינוך, פארקים וריאות ירוקות, תרבות, פנאי, תנועות נוער בעיר, תרומה לקהילה, פעילויות לאזרח הוותיק ועוד.

יפה כבר שנה תשיעית – וממשיכה להשתדרג. צילום: מערכת מקומונט גב”ש

ראש העיר, יוסי ברודני, הגיב לזכיה ואמר: “גבעת שמואל היא עיר מרכז מהמובילות בישראל בתחומים רבים וכמובן גם באיכות חיים. הזכייה בחמישה כוכבי יופי זו הפעם התשיעית ברציפות, מעידה מכל על איכותה, ניקיונה וטיפוחה של העיר לרווחתם של כל תושביה. במסגרת תקציב העירייה לשנה הבאה, הקדשנו משאבים רבים על  מנת להמשיך לשמור על עירנו נקייה, מטופחת ואיכותית. כמו כן, חשוב לציין כי לזכייה הזו שותפים עובדי אגף שפ”ע והמוקד העירוני שדואגים כל השנה על מנת להבטיח את איכות החיים בעיר ואת חזותה של העיר נקיה ומטופחת כל העת”.

ואילו מנהל אגף שפ”ע בעיריית גבעת שמואל, נועם ארוילי, הוסיף: “להישג המרשים הזה שותפים גם כל התושבים היקרים שלנו, הפועלים אתנו כל העת בשיתוף פעולה על מנת לשמור על חזות העיר נקייה ומטופחת. בהזדמנות זו, אבקש להודות לכל העובדים המסורים של אגף שפ”ע על עבודתם המסורה לאורך כל השנה ועל תרומתם לזכייה זו”.

מנהל אגף שפ”ע נועם ארוילי בהענקת התעודה לראש העיר יוסי ברודני. צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל