Site icon מקומונט גבעת שמואל

ברודני באירוע ראש השנה בהשתתפות מאות תושבים: ״תתחילו לשנן אוקספורד-ייל-גבעת שמואל. בנובמבר הקרוב בר אילן תעבור לגבעת שמואל שתהיה עיר אוניברסיטאית״

למעלה מ-550 תושבי גבעת שמואל השתתפו אתמול (ד׳) באירוע הרמת כוסית לראש השנה שערך ראש העיר יוסי ברודני.

ברודני סיפר באירוע על כניסתו לתפקיד ראש העיר לפני 10 שנים. ״קיבלתי עירייה עם גרעון של עשרות מיליוני שקלים. הדבר הראשון שהיה צריך לעשות זה להבריא את העירייה. מגרעונות עתק, באמצעות ניהול יסודי, אנו נמצאים היום עם תקציב מאוזן וכאחת מ-20 הערים המובילות בארץ ומקבלת פרס ניהול תקין. אין עוד הרבה ערים שנותנות הלוואה למשרד החינוך לבנות בית ספר תיכון לתפארת מדינת ישראל. השקענו כ-50 מיליון שקל בתיכון גבעת שמואל.

״כשנכנסתי לתפקיד הצבתי לעובדי העירייה שלושה יעדים מובילים: חינוך ורווחה בראש סדר העדיפויות, שיפור חזות העיר ושידרוג השירות לתושב. ואכן עמדנו בכל היעדים.

צילום: יחצ

עשינו מהפך במערכת החינוך. תתחילו לשנן אוקספורד-ייל-גבעת שמואל. בנובמבר הקרוב בר אילן תעבור לגבעת שמואל שתהיה עיר אוניברסיטאית. זאת ההכרעה שוועדת הגבולות צפויה להכריז עליה לאחר הבחירות.

זכינו להיות בין עשר הערים בארץ שקיבלו אוטונומיה בחינוך ואנחנו נמשיך ולהצעיד את העיר והחינוך קדימה להישגים. גבעת שמואל נמצאת היום עם 0 אחוז נושרים מבתי הספר. לקחנו ילדים שמערכת החינוך לא יודעת להתמודד איתם וליווינו אותם יד ביד להצלחה. אולפנת גבעת שמואל זוכה היום ל- 98 אחוזי זכאות לבגרות ובחורף הבא נהייה עם 100 אחוז זכאות.

מידיי שנה שנה אנחנו בשלישייה המובילה של הערים בישראל. מקום ראשון בחינוך ובגיוס ליחידות קרביות לצה״ל. 97% גיוס לצה״ל.

צילום: יחצ

בנינו אולמות ספורט, פיתחנו את חזות העיר וזכינו ב-5 כוכבי יופי 8 שנים ברציפות. העיר נקייה, מגוננת, שתלנו אלפי עצים ובכל תכנית שאנו מתכננים אנחנו מקפידים שיהיו שטחים ירוקים. פתחנו ספרייה עירונית ענקית, אנחנו פותחים בריכה עירונית חדשה, יזמנו לימודי פיזיקה וכימיה במעבדות אוניברסיטת בר אילן עם טובי המרצים.

החלפנו את כל מערכות הביוב וקווי המים כדי שבאמת תהיה פה איכות חיים. לפני עשר שנים היו פה רחובות בלי שכבת אספלט אחרונה ובורות פתוחים כי לא היה כסף. מיגרנו את תופעות ההשתלטות על הקרקעות. יש פה סדר מופתי ומנהל תקין.

אנחנו דואגים לכולם, חילונים ודתיים, גברים ונשים, צעירים ומבוגרים באופן שיוויוני. אנחנו דוגמא ומופת לחיים משותפים במדינת ישראל וביחד נמשיך להצעיד את גבעת שמואל לשיאים חדשים.”

צילום: יחצ