Site icon מקומונט גבעת שמואל

ברודני החל בסדרת סיורים בשכונות

בשבוע הראשון לכניסתו לתפקיד, יצא יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל לסיור שטח רגלי בשכונת “רמת הדר”. הסיור “בשכונת רמת הדר” כלל את הרחובות : דרך המלך, יצחק מודעי, יוני נתניהו, מנחם בגין ופארק רמון.

סיור זה הינו הסיור הראשון בסדרת סיורים מתוכניים בחודשיים הקרובים בשכונות השונות בגבעת שמואל. מטרת הסיור, והסיורים המתוכננים בעתיד, היא הכרת הנושאים העומדים על סדר היום בשכונה, בתחומים : תשתיות, נגישות – כבישים, שבילים ותחבורה, בינוי ופיתוח הנדסי, איכות סביבה ושמירה על הירוק וכיוצ”ב. כמו כן, במסגרת הסיור נערך ביקור במוקדים מרכזים בשכונה – במוסדות חינוך וציבור ובריאות הירוקות – גינות ופארקים.

לסיור ראש העיר התלווה הצוות הבכיר של הנהלת העיר : שמעון זיו- מנכ”ל העירייה , צחי פרץ – גזבר העירייה , רימה לבדב – מהנדסת העירייה , גדי צלניקר – מנהל מחלקת תברואה, ונעם ארווילי – יועץ למחלקת שפ”ה (שיפור פני העיר).

ראש העיר, לאחר שמיעת הסברים מפורטים מהצוות המקצועי של העירייה, נתן הנחיה לטפל במידי ולקבל הערכות תקציב לנושאים דחופים שהועלו בשטח, כדוגמת : ריצוף סמטת משה, עזרים בטיחותיים בדרך המלך (מעבירי חציה ופס להולכי רגל), תיקוני אספלט בכבישים, תיקון מדרכות, צביעת עמודי תאורה ותכנון פינת ישיבה בפארק רמון ועוד.

יוסי ברודני : “לכל שכונה ושכונה בגבעת שמואל יש מאפיינים שונים, ונושאים בתחומים שונים המצריכים טיפול בטווח הקצר ובטווח הארוך. למדתי על הנושאים השונים בשכונה תוך שמיעת הסברים מפורטים מהצוות המקצועי של העירייה שהתלווה אליי. כמו כן, בחנתי מקרוב את יוזמות הפיתוח שנעשו ונעשים בשכונה והועלו רעיונות לשיפור חזות השכונה ולפיתוחה של העיר”.

“הסיורים בשטח, הינם פגישות עבודה שוטפות עם הצוות המקצועי שיכנסו לנוהל השוטף בתפקוד העירייה. עוד מתוכננים סיורים ממוקדי נושא בתחומים המוניציפאליים. כך בכוונתי לקיים סיור עם הצוות החינוכי בשיתוף מחלקת ההנדסה בכל מוסדות החינוך בעיר, סיור נוסף עם הצוות המקצועי של המחלקה לשירותים חברתיים ובשלוחתיה- מרכז יום לקשיש, התחנה לייעוץ נישואין ועוד”.