Site icon מקומונט גבעת שמואל

ברודני ומרר מחלקים אוכל במחנה הקיץ

ראש העיר יוסי ברודני וסגנו משה מרר ביקרו את 500 חניכים של מועדוני נוער שהקימו מחנה באנדרטת הנחל וסייעו בחלוקת האוכל. 

מי לא מתגעגע לימים של החיים בשטח, אוהלים, מחנה, אוכל וצ’יזבטים. חניכי מועדוני הנוער אילנוער וקרית אלון של מתנ”ס גבעת שמואל חוו את השטח והזיכרון הנפלא לא מש מהפנים.זה החל ביום ראשון האחרון, כשחברי השכבות הבוגרות יצאו לאנדרטת הנחל ככוח חלוץ ומקים. בתוך מספר ימים הכינו את שטח המחנה, בנו את המבנים המחנאיים ויצרו את הפעילויות השונות.

כל מועדון יצר סוג של פעילות אישית: מועדון אילנוער עסק בנושא מתחת למים וקרית אלון בנושא יוון העתיקה. כל מועדון יצר פעילויות ומבנים בהתאם לנושא.יצוין, כי המדריכים וחברי השכבות הבוגרות התכוננו במשך חודשים למחנה ותכננו את המבנים המחניים, הכינו דגמים, שרטוטים, מערכי הדרכה לפי שכבות גיל ואת פירות העבודה ראו במחנה.

לאחר מספר ימים הגיעו החניכים בהדרגה (לפי גילאים) ונהנו מחוויית מחנה הקיץ בשטח המחנה שכללו חוויות יוצאות דופן של חיי קבוצה בשטח. הפעילויות כללו התמצאות,

מחנאות, משחקי קבוצות ועוד. גם מקומם של ההורים לא נפקד, ולרגע הם הפכו לחניכים בעצמם: הם הגיעו לתורניות מטבח, בישלו אוכל, סייעו לצוותי ההדרכה וחזרו בשעון הזמן לגיל הצעיר.

וראש העיר, יוסי ברודני, לא התכוון להחמיץ את החוויה. ביום שישי האחרון יחד עם משה מרר, סגן ראש העיר, שירלי אחיטוב, מנהלת המתנ”ס שלומי גרדה ומיכל נתנאל חברי מועצת העיר הפליגו לכיוון הצפון, הפתיעו את החניכים,וכמעט בחרו להמשיך לישון בשטח.

המחנה ננעל בשבת בטקס מרשים במתחם המחנה. במהלך הטקס הוכרזו הזוכים בתחרויות ע”פ קטגוריות שונות ביניהן: המורל הגבוה , מבנה התורן, שער המחנה והמחסן ועוד. הזוכים קבלו גביע.

ראש העיר יוסי ברודני וסגנו משה מרר במחנה הקיץ צילום באדיבות: דוברות מתנ”ס גבעת שמואל
ראש העיר יוסי ברודני וסגנו משה מרר במחנה הקיץ צילום באדיבות: דוברות מתנ”ס גבעת שמואל