Site icon מקומונט גבעת שמואל

ברודני נפגש עם עובדי העירייה

“נפלה לי הזכות לבוא ולשרת את הציבור ביחד אתכם בגבעת שמואל במשך החמש השנים הקרובות. את חלקכם אני מכיר בעבודה כחבר מועצה ואת חלקכם אני זוכה להכיר בימים אלה בפגישות עבודה סדירות”. כך פתח ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני את המפגש הראשוני עם כ- 120 עובדי עיריית גבעת שמואל, שהתכנסו השבוע ב”בית העם” למפגש ראשוני עם ראש העיר. ראש העיר סקר בפני העובדים את היעדים והמטרות שהוצבו לשנים הקרובות ואת ציפיותיו מהעובדים במתן שירות יעיל ונאות לכלל הציבור.

“כבר במהלך השבוע החולף קיימתי ישיבת עבודה עם מנהלי המחלקות. אנחנו יחד רוצים לבוא ולהצעיד את גבעת שמואל עם תוכנית וחזון קדימה בצורה הכי מאסיבית ומקצועית”.

“הגדרתי מספר יעדים שהם יהיו היעדים של גבעת שמואל בחמש השנים הקרובות תוך שקיפות וקביעת מדדים. הראשון הוא תחום החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי שאוגד בתוכו את תנועות הנוער, המתנ”ס. השני הוא תחום שדרוג ופיתוח התשתיות העירוניות החל מביוב מים, כבישים, גנים ופארקים וכלה במבנה ציבור שחלקם נבנו וחלקם אנו מתכננים לבנות. והתחום האחרון הוא שיפור השירות לתושב. התייחסות לתושב כלקוח. עבודה עם ציבור היא עבודה לא קלה. אבל מכיוון שאנו עובדים בעירייה כדי לשרת את הציבור אנו צריכים לשאוף למצוינות בשירות ולעשות זאת על הצד הטוב ביותר.”

עוד הוסיף ראש העיר כי הצלחה של הרשות היא עבודת צוות משותפת של כל המחלקות יחד. הדלת שלי פתוחה בפני כל אחד ואחת מכם הן במשרד והן בבית. “אם נעבוד יחד בעבודת צוות תוך הפריה הדדית נוכל לעשות דברים נפלאים למען העיר ותושביה”.