Site icon מקומונט גבעת שמואל

ברוך דיין האמת: נפטר תושב גב”ש הצעיר ליאור איינהורן ז”ל

ליאור איינהורן, בפגישה עם שר החקלאות בט"ו בשבט לפני שנתיים. צילום: דוברות מד"א

ליאור אינהורן ז”ל תושב גבעת שמואל, סבל שנים רבות ממחלת ניוון שרירים והיה מרותק לכיסא גלגלים. יחד עם זאת, ליאור לא ויתר על הזכות לשאוף גבוה ולחלום. הוא התנדב בשרות לאומי ובמגן דוד אדום ואף זכה לפרס מצטיין נשיא המדינה לפני שנה וחצי. הלילה, הוא החזיר את נשמתו לבורא בגיל 22. יהי זכרו ברוך.

ליאור ז”ל היה בחור צעיר שהעניק מעצמו לקהילה בכל הזדמנות ובכך היווה השראה עבור רבים ואף זכה על כך לאות הצטיינות מנשיא המדינה.

על אף שסבל ממחלת ניוון שרירים קשה שריתקה אותו לכסא גלגלים, לא חדל ליאור ז”ל מעשייה ותרומה למען הקהילה. הוא שירת במשך שנתיים בשירות לאומי בתחנת מגן דוד אדום בפתח תקווה, ועסק בתחומים רבים ומגוונים בהם, תיאום האבטחה הרפואית של אירועים ציבוריים במרחב ירקון של מד”א. ליאור היה בחור חכם ומבריק ובימים אלו היה בעיצומם של לימודי תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטת בר אילן.

דובר מד”א, זקי הלר סיפר על הגשמת אחד מחלומותיו של ליאור. “לקראת סיום שירותו במד”א, שיתף ליאור ז”ל את מנהל המרחב חיים דורי בחלומו לטוס במסוק של מד”א.  אמבולנס המשאלות של מד”א הגיע לביתו של ליאור בגבעת שמואל ובהתרגשות רבה לקחו אותו לשדה התעופה שדה תימן שם עלה על המסוק לטיסה בשמי האזור. לא נשכח את החיוך שלו בסיום הטיסה.”

עוד הוסיף הלר, בשם ארגון מד”א: “חתירתו הבלתי מתפשרת של ליאור ז”ל לעשיה, נתינה ותרומה על אף האתגרים העצומים עמם התמודד היא אות ומופת ומייצגת את רוח מד”א. נוח על משכבך בשלום ליאור יקר. תיחרט בזיכרוננו ובליבנו לעד.”

ראיון אישי עם ליאור איינהורן, מצטיין נשיא מגבעת שמואל

השמיים אינם הגבול: ליאור אינהורן, תושב גב”ש הגשים חלום