Site icon מקומונט גבעת שמואל

ברוכה הבאה שנה”ל תשפ”א, תהיי טובה אלינו!

פתיחת שנת הלימודים בגבעת שמואל: יום חג לתלמידים, יום חג להורים הנרגשים שילדיהם עלו זה עתה לכיתה א’ ויום חג לכלל מערכת החינוך והתושבים בעיר. “גבעת שמואל היא עיר מרכז לחינוך ולמצוינות המהווה את חוד החנית של החינוך בישראל”, סיכם ראש העיר גבעת שמואל יוסי ברודני.

שנת הלימודים בגבעת שמואל לשנת תשפ”א, נפתחה כסדרה ובמתווה רחב יותר מזה, שהוצע על ידי משרד החינוך. הודות למאמצים הרבים של צוותי אגף החינוך בחודשיים האחרונים, 45 גני ילדים, 5 בתי ספר יסודיים, ו- 3 בתי ספר שש שנתיים, כולם חזרו השבוע אל ספסל הלימודים ללמידה מקרוב בתוך בתי הספר והגנים.

ראש העיר יוסי ברודני, נציגים מחברי מועצת העיר, מנהלת אגף החינוך אתי דהן וצוות האגף, סיירו במוסדות החינוך בעיר ופגשו בפתיחת שנת הלימודים את התלמידים הנרגשים. ראש  העיר ברודני בירך את עובדי אגף החינוך, עובדי אגף שפ”ע, מנכ”ל  העירייה, מנהלים וצוותי החינוך השונים בבתי הספר, והגנים, על ההשקעה וההכנה המוצלחת של מוסדות החינוך בעיר לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ”א.

כמידי שנה במסגרת הערכות זו, השקיעה העירייה תקציבים רבים לשיפוץ מוסדות החינוך בעיר, על מנת ליצר סביבת למידה התואמת את אתגרי המחר, להטמיע תכניות חדשניות ומגוונות, לטיפוח המצוינות, לעידוד התלמידים ולמיצוי אישי כל אחד ואחת על פי יכולותיו ומעל הכול, למתן הזדמנות שווה לכל תלמיד ותלמידה להצלחה.

פרויקט הדגל של שיפוצי הקיץ, הוקדשו השנה לשיפוץ ושדרוג האגף המזרחי בבית ספר מורשת זבולון, במסגרתם תוכננו מחדש שלוש חטיבות כיתות ד’, שזכו למהפך משמעותי. הגנים והכיתות שופצו מהיסוד והמרחבים המוגנים, המנהלה ופטיו של שתי הקומות שופצו כולם מהיסוד. גן המדעים סחלב, חודש ושודרג אף הוא בחצר מרווח וגדול המאפשר מלבד משחק במתקנים גם פינת חקלאות ופינת יצירה חיצונית על בסיס חומרים מהטבע ומשחקי מדע. פנים הגן שופץ וחודש בריהוט מתקדם המאפשר פינות יצירה הפונות החוצה,  ריהוט חדשני המאפשר פינת מדע, פינת ספריה ומחקר, לוחות משחקי מדע התואם את אווירת הגן הירוק.

ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני: “המתווה הרחב של עיריית גבעת שמואל, התאפשר תודות להנהלת העיר ולמשרד החינוך, אשר הקצו משאבים לתפעול מיטבי של מוסדות החינוך העירוניים. אנו רואים חשיבות עליונה בחזרתם של ההורים לשגרת עבודה תקינה, בהשלמת פערי הלימוד אצל תלמידי העיר ובלמידה סדירה שלהם ככל שניתן וברוח זו נמשיך לפעול ולהוביל את מערכת החינוך הנפלאה שיש לנו כאן בעיר. בשמי ובשם חבריי למועצת העיר, אבקש לאחל לכל תלמידי גני הילדים ובתי הספר ולכל צוותי החינוך היקרים, שנת לימודים פורייה ומוצלחת, שנה של רכישת ידע והשכלה, שנה של ערבות והדדיות, סובלנות ואחווה. ברכה מיוחדת לתלמידים העולים לכיתה א’ ונכנסים בפעם הראשונה בשערי בית הספר, מאחל לכם הנאה רבה בדרככם החדשה. מי ייתן והמסע החינוכי בו אתם צועדים יהיה משמעותי, חווייתי, ומהנה”.