Site icon מקומונט גבעת שמואל

בר שייקים, קפה או אלכוהול? שדרוג אירוע ברגע

(צילום: באדיבות גו’י הפקות)

שאם אנשים יתעניינו פחות באוכל באירוע שלכם, אם בגלל טעם וסגנון אישי שונים ואם בגלל רצון לא להעמיס קלוריות, הרי שעל שתייה לא יוותר אף אחד. זה לא רק היובש שמריץ אותם לברים ולדוכני המשקאות השונים, אלא זאת גם הדרך למינגלינג חברתי, התעסקות במשהו מעניין שמלכד סביבו אנשים ויוזם התרחשות חברתית, וזאת גם ההזדמנות לטעום מבחר מעולה שלא נגיש ביום יום ובנדיבות רבה. אם תרצו לשדרג אירוע במהירות ובעלות יחסית נמוכה, ועוד לזכות נוסף במחמאות על האווירה הנהדרת והמשוחררת באירוע שלכם, אז בר הוא התשובה. ישנם סוגים שונים של ברים, כאן נסקור אותם.

 בר משקאות אלכוהוליים

אי אפשר בלעדיו ואפשר גם לשלוט בתפריט שלו ובמה שהוא מציע גם מבחינת השירותים האקטיביים. בר אקטיבי הוא בר שמיועד לאירועים שבהם צריכת אלכוהול יכולה רק להקפיץ את האירוע בכמה דרגות, לשחרר את האורחים ולהרבות בשמחה. במקרים כאלה המלצרים מסתובבים בין האורחים ומשתלבים ביניהם, מבלי ליצור תורים ופקקי תנועה ליד בר האכוהול ובכך לא עוצרים את החגיגה. הסוד בבר כזה הוא בעיקר במבחר וכאן מדובר גם במיומנות של הברמנים משום שבשנים האחרונות אחד הברים הכי מבוקשים הוא בר הקוקטיילים. יש קוקטיילים מכל סוג: מעניינים ומשובחים, קוקטיילים שמתאימים למבוגרים ולצעירים מאוד וכאלה שמיועדים בעיקר לנשים או לגברים. התאמה טובה בין תפריט בר למגוון האורחים, תעשה את כל ההבדל.

בר שייקים וסמות’יז

בר שייקים וסמות’יז מתאים לכולם. יש גימיקים נחמדים שאפשר להוסיף להם בגלל הצבעוניות שלהם, כמו כוסות זוהרות וססגוניות. מלבד הערך הבריאותי שלהם, שיש בפירות וביוגורטים, בחלב ובסויה שמתווספים להם, הם בוודאי יתאימו לאירוע עם שיק עכשווי כיוון שהם הדבר הכי טרנדי והטעם העדכני ביותר נכון לתקופה זו. כמו כן, הקפידו לשאול גם על שייקים שמוסיפים להם אלכוהול, כך שהשמחה תרבה עוד יותר למי שאוהב את האלכוהול שלו פירותי ומעניין, עם תוספת ויטמינים.

בר קפה חם וקר

לפעמים, אפשר לדאוג לתפריט הכי גורמה והכי משובח, לעגלות מזון ובר אלכוהול מתוצרת מעולה ומהחומרים הכי טובים, הגשה אסתטית ונוחה ואורחים שבעים ומרוצים, ואז יתברר ששכחנו לדאוג לקפה טוב. קפה, למרבה הפלא, נחשב בעיקר בישראל למקנח הרשמי של כל אירוע, במיוחד בכאלה שהיה בהם תפריט אוכל עשיר, ובר אלכוהול טוב. קפה נחוץ מאוד, קר או חם, עם כל מגוון שיטות ההגשה שלו, כדי להתעורר חזרה לרחבת הריקודים לפני הנסיעה הביתה, אבל לא רק. הוא גם נועד כדי לקנח במשקה מוכר עם טעם ביתי וטוב.

צרו קשר עם חברת ג’וי הפקות ונדאג לכם לשירותי בר מתקדמים – 052-6906988