Site icon מקומונט גבעת שמואל

בשורה להורים: מעון תמ”ת חדש ייפתח בשנה”ל הקרובה

עד היום היה בגבעת שמואל רק גן אחד ויחיד בפיקוח התמ”ת והביקוש אליו היה גבוה במיוחד. החל מהשנה הבאה ייפתח גן נוסף, חדיש, לרווחת ילדיה הצעירים של גבעת שמואל

בשנת הלימודים הקרובה ייפתח בעיר מעון חדש לגילאי 0-3 ע”פ קריטריון זכאות משרד העבודה והרווחה (לשעבר תמ”ת). המעון שיופעל ע”י זכיין ייפתח במבנה החדש שהקימה העירייה ברחוב האתרוג – קומת המבנה התחתונה תשמש ל 3 כיתות מעון (בחלוקה על פי גילאי הילדים). הקומה השנייה של המבנה תהווה שלוחת מתנ”ס – לפעילות חוגים ופנאי לרווחת הציבור. ההרשמה למעון כבר החלה ותימשך עד ה-22.2.18.

המשמעות של גן חדש בפיקוח התמ”ת היא כי מספר רב יותר של משפחות מגבעת שמואל יוכל לרשום את ילדיהם לגן פרטי אך להמשיך ולהנות מסבסוד והנחה בהתאם למידת זכאותם. ראוי לציין שעלות חודשית לילד בגן מפוקח נעה בדרך כלל בין מאות בודדות של שקלים ועד סכום מקסימום של 1,800 ש”ח, בעוד הרשמה לגן פרטי רגיל בגבעל שמואל יכולה להגיע עד לסכומים של 3,000-3,500 שקלים לילד אחד.

בימים אלה אף קיבלה העירייה בשמחה את החלטת משרד העבודה והרווחה לתמוך בפרוייקט ולהעביר לעירייה תמיכה בהיקף  3.1 מיליון ₪ – כהשתתפות בהקמת המבנה.

המעון החדש. באדיבות דוברות עיריית גבעת שמואל