Site icon מקומונט גבעת שמואל

בשורה לנוסעי האוטובוסים בגבעת שמואל

החל מהראשון ביולי יתווסף קו אוטובוס חדש למערך התחבורה הציבורית בגבעת שמואל. עם כניסתו לתפקיד הנחה ראש העיר יוסי ברודני לפעול להוספת קו אוטובוס בעיר לרווחת התושבים בעיר.

לאחר קיומו של סבב פגישות בין עוזרו האישי של ראש העיר, חיים גיני, חבר העירייה ומחזיק תיק התחבורה משה מרר ומנכ”ל העירייה גבי חדד עם גורמים במשרד התחבורה, בהן הוצגו נתונים באשר לגידולה של האוכלוסייה וצרכייה, הוחלט על הוספתו של הקו החדש.

הקו החדש של “קווים” יפעל החל מהשעה 8:30 בבוקר- בתדירות של חצי שעה ומסלולו העיקרי יחל בבית חולים “השרון” בפ”ת, דרך רחובות העיר גבעת שמואל ועד למרכז הרפואי בקריית אונו ולקניון אונו. מטרתו העיקרית של הקו החדש הוא לספק מענה לתושבים המעוניינים להגיע למרכז הרפואי בקריית אונו ביומיום וכן ולמקומות הבילוי בקניון.

בנוסף , החל מהראשון ביולי, קו 69 לת”א יפעל במתכונת קו אקספרס. מסלולו לא ישתנה אולם לאחר שיצא הקו מגבעת-שמואל ולאורך כל רחוב ז’בוטינסקי בבני-ברק לכיוון ת”א לא יפעל הקו כמאסף אלא יעצור להורדת נוסעים בלבד. בדרך חזרה מת”א ועד גבעת שמואל תהיה רק העלאת נוסעים, כאשר הורדת הנוסעים תתבצע רק בגבעת שמואל. שינוי זה יקצר משמעותית את זמני הנסיעה עבור תושבי העיר.

שינוי נוסף לטובה בקו 169 יחל כבר בראשון ביוני, כאשר סביב השעה 9 בבוקר תהיה הסעה נוספת של הקו שיצא ישירות מגבעת שמואל ולא מקריית אונו, כפי שהיה עד כה. התוספת לקו זה נועדה להגדיל את מקומות הישיבה בקו עבור הנוסעים מגבעת שמואל.

ראש העיר , יוסי ברודני:” אני מברך על כך שמשרד התחבורה נענה לבקשת העירייה ואישר הפעלת קו אוטובוס נוסף בעיר ומודה לחברת קווים על שיתוף הפעולה, הוספת הקו החדש וביצוע השדרוגים בקווים הקיימים, מתוך הבנה לצרכיי תושבי גבעת -שמואל . אמשיך לפעול למען שיפור השירות לתושבי גבעת שמואל”.

מסלולו המדויק של הקו החדש- מספר 61,לאור 61 שנותיה של מדינת ישראל, יימסר בהמשך.