Site icon מקומונט גבעת שמואל

בשיא הסערה: מתנדבים יצאו לחלק שמיכות פוך לקשישים

pixabay

כשהודיעו בחדשות לפני כשבוע על צפי לסערת חורף גשומה במיוחד רובנו חשבנו על שלג בירושלים ובחרמון ועל עצים מתנדנדים, אבל עבור יחידת המתנדבים בגבעת שמואל היה זה אות להתארגנות למבצע חלוקת שמיכות חורף מיוחד.

כבר ביום חמישי ובמשך כל סוף השבוע עברו צוותי היחידה להתנדבות עירונית יחד עם העובדות הסוציאליות של המחלקה לאזרח הוותיק באגף לשירותים חברתיים של עיריית גבעת שמואל בין בתי הקשישים בגבעת שמואל ובשיתוף בוטיק בגבעה העניקו לכל תושב שמיכות פוך, על מנת לסייע להם לעבור את החורף והסערה הקרובה באופן חמים ונעים יותר.

המבצע, ששם דגש בעיקר על הקשישים הבודדים להם אין בני משפחה קרובים שיוכלו לסייע להם, מקבל משמעות רבה יותר בתקופה זו, כאשר רבים מהקשישים חווים ריחוק חברתי ובידוד בעקבות מגבלות הקורונה. ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, שליווה את ההכנות למבצע מקרוב הודה באופן אישי למתנדבים ואמר: “ברוח זו, נמשיך לפעול למענם של כל בני הגיל השלישי בעיר, על מנת לשמור על בריאותם, לשפר את יכולתם התפקודית ולעשות ככל הניתן כדי לחזקם במישור האישי, המשפחתי והקהילתי. אנו מאחלים לכולם בריאות איתנה ומקווים לימים חמים וטובים יותר”.