Site icon מקומונט גבעת שמואל

בתי מלון מומלצים למשפחות באילת 2017

אילת, עיר הקיט והנופש הדרומית ביותר בישראל, נחשבת ליעד תיירותי מוביל בקרב משפחות עם ילדים. אין כמו חופשה משפחתית באילת כדי ליהנות מנופש מושלם במלון מרכזי ואיכותי, ומשלל בילויים בחופי הים ובאטרקציות הרבות שאילת מציעה לנופשים בכל הגילאים. כדי לתכנן חופשה משפחתית באילת כדאי להתעדכן ברשימת בתי המלון המומלצים למשפחות נכון לשנת 2017, כך תוכלו לצאת לחופשה מנצחת ובלתי נשכחת ולקבל תמורה מלאה לכסף שלכם.

חופשה משפחתית באילת בהישג ידכם

כאשר מחליטים לתכנן ולצאת לחופשה משפחתית בארץ, אילת נחשבת למקום המועדף בקרב ההורים והילדים. יש לקבל החלטה האם להזמין חופשה במלון בוטיק המציע בריכת שחייה, מתקנים גם לילדים וחדרי משפחה, או שמא עדיף לחפש מבצעים ולהזמין חופשה במלון הכל כלול. כדי לקבל החלטה נכונה ועל מנת ליהנות מחופשה משפחתית מהנה, יש להתחשב בפרמטרים כגון: סוג החדרים, האם ניתן להוסיף מיטה אחת או יותר לחדר, איזה ארוחת בוקר המלון מציע, האם יש דילים בסגנון הכל כלול, איזה מתקנים קיימים במלון לילדים, האם המלון נמצא במיקום מרכזי כך שקל להגיע לאטרקציות שונות בעיר וכמובן שיש להשוות מחירים.

צילום pixbay

מועדון ילדים

כדי ליהנות מחופשה רגועה ונעימה מומלץ להורים לחפש בית מלון המציע מועדון לילדים ושלל מתקנים עבורם. כך ההורים יכולים לתפוס מעט שלווה ולנוח, ליהנות ממסאז’ מפנק בספא, לנוח ליד הבריכה, לצאת לקניות וכדומה. מומלץ להזמין חופשה משפחתית רק בבית מלון שמציע מועדון לילדים בכל הגילאים, כך לדוגמה מלון דן אילת מציע אטרקציה ייחודית לילדים במועדון דנילנד, למעשה, יש במועדון הפועל כל השנה מועדון לגיל הרך עם מתקני ג’ימבורי ופינות יצירה, מועדון לילדים עד גיל 12, מועדון לילדים גדולים יותר עם משחקי מולטימדיה ומחשבים, כאשר הצוות המקצועי מציע גם פעילויות בבריכה, תחרויות נושאות פרסים ודיסקו.

אוכל שמתאים גם לילדים

בתי המלון באילת ידועים בארוחות הבוקר העשירות שלהם, אך כדי ליהנות מחוויה קולינרית ייחודית ומרגשת, אין כמו בית מלון שמציע חדר אוכל ענק עם דוכני מזון ומזנוני בופה עמוסים בכל טוב. כדאי לקרוא את התפריט של ארוחת הבוקר כדי להחליט היכן להזמין חופשה, יש בתי מלון המציעים תפריט מקורי ומלהיב גם לילדים, לדוגמה חביתות על פי הטעם האישי, קינוחים מתוקים בסוף הארוחה, מבחר גדול של דגני בוקר ועוד.

קונספט ייחודי של המלון

כאשר מחפשים מלון לחופשה משפחתית כדאי להתרשם מהקונספט והעיצוב של המלון לפני שממהרים להזמין חדר. יש לזכור כי בחופשה משפחתית הצרכים מעט שונים, עם זאת אין להתפשר על נושאים כמו עיצוב, אווירה נעימה, רמת השירות לנופשים, מתקנים במלון שמתאימים גם לילדים, בטיחות וכמובן אוכל ובילויים במלון.

כמו כן, מומלץ לבחור מלון באילת המציע מיקום מרכזי, במרחק קצר משדה התעופה, בסמוך לחופי הים ובמרחק נגיעה משלל האטרקציות שהעיר מציעה. כך תוכלו להגיע בנוחות למלון, לטייל באזור, לבלות במלון ובמתקנים השונים, ובעיקר ליהנות מחופשה משפחתית מגבשת ומלהיבה עם טעם ש ל עוד.