Site icon מקומונט גבעת שמואל

גאווה מקומית: תלמידת י”ב מגבעת שמואל – מצטיינת משרד החינוך

הדר טויטו, תלמידת כיתה י”ב מגבעת שמואל, קיבלה את אות הפעיל המצטיין של מינהל חברה ונוער במשרד החינוך – מחוז מרכז. קבלת האות היא תעודת כבוד מרשימה להדר, שבמשך שנים רבות פעילה במגוון מסגרות התנדבות למען בני הנוער בגבעת שמואל והקהילה.

צוות יחידת הנוער העירונית המליץ על הדר לקבל את האות וזאת לאור מנהיגותה ותרומתה יוצאת הדופן במסגרת מועצת הנוער העירונית בה הייתה פעילה במגוון תפקידים ביניהם יו”ר המועצה העירונית ובמסגרת תנועת הנוער עזרא גב”ש בה הייתה מדריכה, נוסף על פעילויות תרומה והתנדבות שלקחה בהן חלק במסגרת לימודיה באולפנת אמי”ת גבעת שמואל – ביניהן הפקת חתונה בתרומה לזוג צעיר. כל זאת ועוד בשילוב לימודים – תלמידה כיתה י”ב באולפנת אמי”ת גבעת שמואל.

צילום: יחצ גבעת שמואל

טקס קבלת האות התקיים בהיכל התרבות ביד בנימין עם נציגים מרשויות רבות ובני משפחותיהם. השתתפו ויקי ניצן מנהלת מינהל חברה ונוער מחוז מרכז, אביבית קאץ המפקחת רשותית של גבעת שמואל שהעניקה את האות לנציגים של כל הרשויות שהיא מפקחת עליהן, וערן אבן צור מנהל יחידת הנוער העירונית.

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

“הדר יותר מראויה לקבלת את תעודת הכבוד המרשימה. היא נבחרה בזכות מנהיגותה ותרומתה המתמדת למען האחר בשילוב פעילות חינוכית וערכית לאורך כל השנה”, אומר ערן אבן צור, מנהל יחידת הנוער בגבעה.