Site icon מקומונט גבעת שמואל

גבעת שמואל אומרת “תודה” למתנדבים

מדי שנה ב-5.12 חל “יום המתנדב” הבנלאומי בהוקרה על פעילות למען האחר ללא תמורה. השנה חל יום זה בשבת ואתמול ערכה העירייה מפגש מיוחד עם ראשי ארגוני ההתנדבות העיר. ראש העיר יוסי ברודני: “בגבעת שמואל ההתנדבות היא דרך חיים של אנשים נפלאים ומיוחדים, הפועלים למען הקהילה ולמען התושבים במהלך השנה כולה”

השבוע צויין ברחבי העולם יום המתנדב הבינלאומי. בגבעת שמואל קיימים מאות מתנדבים מארגונים שונים, הפועלים בשיתוף עם יחידת ההתנדבות העירונית של עיריית גבעת שמואל.

בין הארגונים המתנדבים בשיתוף עם עיריית גבעת שמואל: אילני חסד, מד״א, איחוד הצלה, עזר מציון, של״מ, מעגל נשים, המשמר האזרחי, בוטיק הגבעה, מתנ״ס גבעת שמואל, “אחוקים”, מרכז יום לקשיש, מועדוני הוותיקים סביונים ואביבים, ידידים, מתנדבי מועדון שורדי השואה ועוד…

נציגי הארגונים המתנדבים בגבעת שמואל עם ראש העיר יוסי ברודני. צילום: דוברות העירייה

בעקבות משבר הקורונה, התגלתה באופן נרחב וברור עוד יותר, הערבות ההדדית של המתנדבים, עבור תושבי העיר כולם – אלה הנמצאים בקבוצות סיכון, המבודדים, בני הגיל השלישי, ניצולי שואה וכל תושב אחר הזקוק לעזרה.

“עבור המתנדבים, ההתנדבות הינה חלק בלתי נפרד משגרת החיים. דרך חיים של ראיית האחר והיכולת לתת מעצמנו. ביום הזה אנו אומרים תודה למתנדבי העיר על כל מה שעשו בשנה האחרונה ועל מה שעוד יעשו. חשוב לזכור שמאחורי כל מתנדב עומדים בני משפחתו, בן או בת הזוג והילדים שמעודדים אותו לפעול – גם במחיר של הזמן האישי שלהם יחד, ועל כך מגיעה להם התודה גם כן.” סיפר גלעד טואסי, ראש צוות מד”א בעיר.

ראש העיר ברודני ומתנדב מד”א גלעד טואסי. צילום: פרטי

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני מסר: “תודה לכל המתנדבים בתכניות השונות, שמשקיעים מעצמם, מזמנם ומרצם למען תושבי העיר. בגבעת שמואל ההתנדבות היא דרך חיים של אנשים נפלאים ומיוחדים, הפועלים למען הקהילה ולמען התושבים במהלך השנה כולה. המתנדבים, אלו שיוצרים את ההון החברתי האיכותי שלנו ואלו ההופכים את החברה והקהילה ואת עירנו גבעת שמואל לערכית ואכפתית יותר”.

עוד הוסיף ראש העיר: “אבקש להודות לכל אחת ואחד מכם, על השעות הרבות וההשקעה הגדולה שלהם בימים אלו למען תושבי העיר. בזכותם קהילת גבעת שמואל היא משפחה אחת גדולה, חזקה, מעורבת ואכפתית. ברוח זו, נמשיך לפעול ולנצח כי זו דרכנו היחידה!”