Site icon מקומונט גבעת שמואל

גבעת שמואל בוחרת – פרויקט מיוחד: ש”ס בראשות משה קייקוב

בימים האחרונים פנינו לכל ראשי הרשימות המתמודדות בבחירות המקומיות בגבעת שמואל עם שאלות זהות על מנת שתושבי הגבעה יוכלו להכיר קצת יותר טוב את המועמדים השונים שירכיבו (או לא) את מועצת העיר ויובילו את גבעת שמואל בחמש השנים הקרובות.

את השבוע האחרון לפני הבחירות נפתח עם עו”ד משה קייקוב, העומד בראש סיעת ש”ס המקומית המתמודדת למועצת העיר

שם: ש”ס גבעת שמואל בראשות עו”ד משה קייקוב
אותיות בקלפי: ש”ס
חברי הרשימה: עו”ד משה קייקוב, בן 44, נשוי + ארבעה, תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, שירתתי שירות צבאי מלא בחיל האוויר, מתגורר בגבעת שמואל מזה למעלה מ-15 שנה. עצמאי, בעל משרד עו”ד מזה 15 שנה וחבר בקהילת ‘רינת ישראל’.

אודות הרשימה:
במשך שנים, במסגרת עבודתי כעורך דין, נתקלתי בלא מעט מקרים בהם התבקשתי לסייע ולעזור לתושבי העיר. עם השנים מצאתי עצמי לכתובת ולאוזן קשבת לרבים מתושבי העיר במגוון רחב של תחומים הנוגעים לחיי היום יום של תושבי העיר – בתחום החינוך, הרווחה, יחסי שכנים, תחבורה, ארנונה, מוסדות חינוך ועוד.

יו”ר ש”ס בגבעת שמואל, משה קייקוב. צילום: יחצ

כעצמאי, לא חשבתי שאצטרף אל החיים הציבוריים, עד שלפני מספר חודשים פנו אליי חברים, שכנים ועוד רבים וטובים מבני העיר והאיצו בי לעבור אל החיים הציבוריים.

התלבטתי רבות בנושא, ולאחר שהתקבלה ההכרעה, החלטתי, בעצת בני משפחתי, להתמודד למועצת העיר מטעם רשימת שס.

למה לבחור בכם:
העיר גבעת שמואל מאופיינת במגוון רחב של תושבים. חלקם מתגוררים בשכונות הוותיקות, חלקם הגיעו להתגורר בשנים האחרונות בשכונות החדשות בעיר. לחלקם אין נציג במועצת העיר שידאג לצרכיהם – בין אם זה בתחום מוסדות החינוך, בתי הכנסת, בתחום הרווחה ובתחומים נוספים. אני מאמין, שיחד איתכם ניתן להצעיד את גבעת שמואל קדימה לטובת כל תושבי העיר שכולנו אוהבים.

האני מאמין שלי:
הדאגה לאזרח:
לכל שכונה המאפיינים הייחודים לה והצרכים המיוחדים שלה. הצרכים של תושב המתגורר בשכונת רמת אילן הישנה, אינם דומים לצרכים של תושבי שכונת רמת הדקלים (בית וקאנטרי). תושבי שכונת גיורא משוועים לסיוע בתחום אחד, בעוד לתושבי גבעת שמואל החדשה יש דרישות וצרכים אחרים לחלוטין. סיעת שס במועצת העיר תדאג לכל שכונה ושכונה בהתאם לצרכים הייחודים שלה.

פיתוח השכונות:
רבים מתושבי העיר מתגוררים בשכונות שחלק מהבניינים בהן מיועדים לפינוי-בינוי. גם להם מגיע לגור בדירות חדשות ומרווחות. סיעת ש”ס במועצת העיר תדאג לקידומן של התכניות על מנת שגם בשכונות הוותיקות ייהנו מאיכות דיור, יחד עם גינות מרווחות ושיפור מערך התשתיות. יחד עם זאת, עד שהתוכניות תצאנה לפועל, נפעל לשיפור מיידי של תושבי השכונות באמצעות שיקום התשתיות, פיתוח גנים והעלאת רמת החיים.

>להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

חינוך מיוחד:
כאבא לילד עם צרכים מיוחדים, אני מודע באופן אישי להוצאות המרובות של כל משפחה עם ילד בחינוך מיוחד – החל מתחום גני ילדים, ההסעות, הסייעות, מרפאות בעיסוק, קלינאיות תקשורת ושאר אנשי המקצוע. כשאבחר אדאג להקצאת משאבים לילדי החינוך המיוחד, אדאג לנופשון שנתי בכל קיץ, להקצאת כרטיסים בכל אירועי התרבות בעיר לטובת ילדי ומשפחות עם ילדים בעלי צריכים מיוחדים. אני מתחייב בפניכם לשפר באופן משמעותי את מערך ההסעות של ילדי החינוך המיוחד על כל המשתמע מכך.

רווחה:
כעו”ד ותושב העיר מזה 15 שנה, אני מכיר מקרוב לא מעט מקרים בקרב משפחות תושבי העיר הזקוקים לסיוע של מחלקת הרווחה. סיעת שס במועצת העיר מבטיחה לעשות הכל על מנת לדאוג לקיצור ההליכים הבירוקרטיים לטובת המשפחות הזקוקות לסיועה של מחלקת הרווחה. סיעת שס תשים דגש גם על סיוע לנכים, לקשישים ולעולים החדשים.

תחבורה:
עיר מתקדמת ומודרנית חייבת להיות משופעת בתחבורה ציבורית באופן שוויוני בין כל שכונות העיר. פיתוח מערך התחבורה הציבורית עומד בראש מעייני. בנושא הרכבת הקלה, לאחר שאבחר אבחן את הסוגיא באופן מעמיק יחד עם מומחים ואנשי מקצוע לטובת תושבי העיר ושמירת איכות חיי התושבים.

מסורת:
כעיר בעלת צביון דתי ומסורתי, סיעת שס תדאג להרחבת פעילות התרבות התורנית והיהודית בעיר באמצעות מופעים, ערבי שירה, פעילות בימי החופשה, הקמת מועדוני נוער ופעילות שוטפת לאורך כל ימות השנה.

חינוך:
אני מאמין בשוויון גם בתחום החינוך. כל אחד זכאי לשלוח את ילדיו לחינוך בו הוא מאמין. כנציג שלכם במועצת העיר אדאג גם לפיתוח מוסדות חינוך לציבור התורני בעיר. כמי שהנושא קרוב לליבי, אדאג באופן אישי לילדי החינוך המיוחד.

תקציבים לבתי כנסת:
התברכה העיר גבעת שמואל בבתי כנסיות לרוב, במגוון סגנונות ונוסחים. סיעת ש”ס במועצת העיר תדאג לחלוקה הוגנת ושוויוניות של תקציבי העירייה לטובת כל בתי הכנסת וכל הקהילות המתגוררות בעיר.

מטה ראשי: מגדלי אילן רח’ בן גוריון 11
מטה מתנדבים: 050-6613987

>להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<