Site icon מקומונט גבעת שמואל

דרור ליבוביץ’ מבית הספר מורשת מנחם הוא הזוכה בחידון “בטיחות בדרכים” בגבעת שמואל!

השבוע נערך בגבעת שמואל חידון עירוני בנושא בטיחות בדרכים. החידון התקיים בחסות הרלב”ד ומטה הבטיחות בדרכים העירוני בעיריית גבעת שמואל. לגמר העפילו שלושה תלמידים שעברו את השלבים הראשונים של החידון המקדים ובמקום הראשון מבניהם זכה דרור ליבוביץ, תלמיד כיתה ה 2 מבית הספר מורשת מנחם.

בחידון בו השתתפו ראש העיר מר’ יוסי ברודני, יו”ר הועדה לבטיחות בדרכים מיכל נתנאל ומנהלת המטה לבטיחות בדרכים בעיריית גבעת שמואל הגב’ מיכל יעקובובסקי, הושם דגש על ערך הצלת חיי אדם בבחינת “ונשמרתם מאוד לנפשותיכם”.

החידון נערך ב-3 שלבים: כיתתי , בית ספרי ועירוני שהתקיים בבית הספר בן גוריון בו השתתפו כלל תלמידי כיתות ה’ בעיר,  בליווי מקצועי של חברת “אבי בן רפאל – ייעוץ והדרכה לבטיחות בדרכים בע”מ” ובשיתוף רכזות הזה”ב, הפועלת במטרה להקנות לתלמידי בית הספר מודעות וחשיבות לזהירות בדרכים.

צילום: דוברות גבעת שמואל

המטה לבטיחות בדרכים של עיריית גבעת שמואל, העניק למשתתפתי החידון תעודת הוקרה, מחזירי אור וקסדה ולבית הספר המנצח פרס – חדר בריחה נייד בנושא בטיחות בדרכים.

ראש העיר יוסי ברודני: “ברצוני להודות לכל מי שארגן ולקח חלק בקיום החידון שמטרתו כאמור להעלות את המודעות לנהיגה בטוחה וזהירה בערים ומחוץ להן.  על כל אחד ואחת מאתנו מוטלת האחריות לנהוג בזהירות על מנת לשמור על חייהם וביטחונם של ילדינו ולהוריד את מספר ההרוגים והנפגעים בתאונות הדרכים ככל שניתן. אני משוכנע שהחידון והחומר הנלמד סביבו עושים את תרומתם במודעות לנושא מהותי וחשוב כל כך בקרב ציבור הנהגים והולכי הרגל בעיר ובכלל”.