Site icon מקומונט גבעת שמואל

גבעת שמואל זוכרת את רבין

השבוע התקיים במתנ”ס גבעת שמואל הטקס היישובי להתייחדות וזיכרון – שלוש עשרה שנים לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין ז”ל, במעמד ראש העיר – זמיר בן ארי , יו”ר הנהלת המתנ”ס – אלי יהב, חברי מועצת העיר, חברי הנהלת המתנ”ס, מ”מ מנהל המתנ”ס – סמו יצחק וסגניתו מירי אסנר, ובהשתתפות תושבים, חניכים ומדריכי מועדון “קריית אלון”.

בטקס שאורגן ע”י המתנ”ס יחד עם מועדון הנוער “קריית אלון”, הוקראו מכתבים, שירים וחלקי נאומים, שנכתבו ונאמרו ע”י אנשי ציבור שונים בעקבות הרצח.

ראש העיר- זמיר בן ארי פתח את הטקס וציין : שלושה עשר שנים חלפו , מאותה מוצאי שבת ארורה בה גדעו, כדוריו של הרוצח בן העוולה, את חייו של ראש ממשלת ישראל, יצחק רבין ז”ל. רוצח יהודי בארץ היהודים רצח ראש ממשלה בישראל בשל דעותיו, ראש ממשלה שנבחר בבחירות דמוקרטיות ע”י רוב העם. אני קורא לכל הפוליטיקאים ולכל בני הנוער שהוא דור ההנהגה העתידי של ישראל , לשמור על איפוק ולדעת לשמוע והשמיע גם אם קיימים חילוקי דעות וגם אם אין הסכמה. בשלטון דמוקרטי ישנו יסוד חשוב שבלעדיו אין לדמוקרטיה זכות קיום- גם אם אני מסכים לדעתך אלחם על כך שתוכל להשמיע אותה- זו מהותה של הדמוקרטיה- לכל אדם יש את הזכות להביע את דעותיו באופן חופשי ודמוקרטי. על כולנו מוטלת האחריות לפעול למיגור האלימות אם באמצעות מערכת החינוך ואם באמצעי התקשורת ולהביא להפסקת ההסתה מכל הכיוונים”.