Site icon מקומונט גבעת שמואל

גבעת שמואל חגגה עצמאות!

אירועי ערב יום העצמאות בגבעת שמואל קיבצו אליהם אלפי תושבים מכל גווני האוכלוסייה ובכל הגילאים, שהגיעו להנות ממופע של הלהקות הייצוגיות לציון 71 שנה לעצמאות ישראל, ולהנות מהופעותיהם של הזמרים ליאור נרקיס, עילי בוטנר וילדי החוץ, אגם בוחבוט ודני סנדרסון

את חגיגות העצמאות 71 למדינת ישראל, שהופקו ע”י המתנ”ס, פתח ראש העיר יוסי ברודני כשעלה לבמה ועליה בני נוער שביצעו תהלוכת דגלים לפתיחת הערב.

השנה במסגרת מופעי יום העצמאות הופיעו על הבמה ליאור נרקיס שהקפיץ את הקהל, עילי בוטנר וילדי החוץ ואגם בוחבוט.  מחזה מרגש ומיוחד נרשם כשעילי בוטנר וילדי החוץ הזמינו למרכז הבמה את המתורגמנית לשפת הסימנים שלימדה את הקהל “לשיר” בשפת הסימנים, את השיר: “שווים”.

על ההנחיה היו השנה  הופקדה  כוכבי ילדים- עמרי והפיה יעלי.

ילדי החוץ. צילום: באדיבות דוברות גבעת שמואל

חלק נכבד מהערב יועד לשרשרת מופעים מרהיבים ומושקעים במיוחד, בסימן “מי אני ? – שיר ישראלי” אשר בוצעו ע”י מיטב הלהקות הייצוגיות – “שובבי הגבעה”, “שרים בגבעה” ולהקות המחול , בניהולו המוסיקלי של עוזי אסנר ובבימויה של עדינה חיימיס. במסגרת חלק זה של הערב  ביצעו הלהקות המקומיות שיר לכבוד חגיגות ה- 70 לגבעת שמואל שיחולו באוקטובר הקרוב. את הערב ליווה מסך לדים ענק עליו הוקרנו קטעי וידאו ייחודיים שהותאמו למופעים החיים על הבמה. השנה  קטעי הוידאו הוכנו ע”י זוג תושבי גבעת שמואל- מיכל ברוך ועילי בלבן.  כן נהנו הנוכחים ממטחי זיקוקין דינור מרהיבים.

כמדי שנה  החלו  אירוע יום העצמאות בתפילה חגיגית בכל בתי הכנסת בעיר. אל מגרש הכדורסל באולפנה  הגיעו אלפים להשתתף בתפילה המרכזית של בית הכנסת “לכו נרננה”- קרליבך, עם שירים וריקודים. בתפילה השתתפו ראש העיר, חברי מועצת העיר, יו”ר המועצה הדתית ואישי ציבור נוספים.

לאחר סיום המופעים בבמה המרכזית, החלה מסיבת ‘חצות וחצי’ במגרש הכדורסל באולפנה אליה הגיעו המוני תושבים שם חיכו להם דני סנדרסון והלהקה.

מהפכה של שמחה. ליאור נרקיס. צילום: באדיבות דוברות גבעת שמואל