Site icon מקומונט גבעת שמואל

גבעת שמואל יפה: “רמת השקעה גבוהה במערכת החינוך ובטיפוח חזות העיר”

כך התרשמו שופטי מועצת ישראל יפה במהלך ביקורם בגבעת שמואל במסגרת ההערכות לתחרות “קריה יפה ומקיימת בישראל יפה” לשנת 2021

שופטי המועצה לישראל יפה, סיירו בגבעת שמואל במסגרת ההערכות לתחרות “קריה יפה ומקיימת בישראל יפה” לשנת 2021, זאת על מנת להתרשם ולראות מקרוב את ההשקעה של העיר במערכת ובמוסדות החינוך, בטיפוח הסביבתי ובקידום ערכי הקיימות.

בין הפרמטרים שנבדקו על ידי וועדת השיפוט: מצב הניקיון בעיר, טיפוח שטחים ומתקנים ציבוריים, תשתיות השירות לציבור ונגישות למוסדות הרשות, שיעורי קיימות במוסדות עירייה, התייעלות אנרגטית, שקיפות ודיווח על ידי הרשות, עידוד שימוש בתחבורה ציבורית ותרומה לקהילה, ובכל אלה רשמה העיר גבעת שמואל הצלחות והשיגים רבים לאורך השנה האחרונה והעשור כולו.

כזכור, בשנה שעברה זכתה גבעת שמואל בשני פרסים יוקרתיים של “המועצה לישראל יפה”. האחד חמישה כוכבי יופי לשנת 2020 והשני מגן עשור על 10 שנות פעילות רצופות ומוצלחות של העיר בכל תחומי החיים.

קרדיט: דוברות עריית גבעת שמואל

בישיבת הפתיחה שהתקיימה בהשתתפות ראש העיר יוסי ברודני, מנכ”ל העירייה גבי חדד ומנהל אגף שפ”ע בעירייה, נועם ארוילי, סקר ראש העיר ברודני בפני השופטים את פעילויותיה השונות של העירייה בעיר בתחומים השונים:  השקעותיה בחינוך ובחינוך הבלתי פורמאלי, קידום פרויקטים לשיפור חזות העיר, חינוך לטיפוח סביבתי מגיל צעיר, מענה לצרכים של אוכלוסיות מגוונות בעיר בדגש על צעירים ובני הגיל השלישי, פעילויות התרבות והפנאי, התחדשות עירונית, קידום פרויקטים ומיזמים קהילתיים ועוד.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, סיכם ואמר: “גבעת שמואל היא עיר מרכז מהמובילות בישראל בתחומים רבים וכמובן גם בחינוך ובאיכות חיים. הזכייה בשנה שעברה בחמישה כוכבי יופי זו הפעם העשירית ברציפות, מעידה מכל על איכותה, ניקיונה וטיפוחה של העיר לרווחתם של כל תושביה. לא בכדי, משפחות רבות מבקשות לקבוע את עתידן בגבעת שמואל. ברצוני להודות לכל עובדי אגף שפ”ע והמוקד העירוני, הפועלים לילות כימים, על מנת שתושבי העיר גבעת שמואל יוכלו ליהנות מרמת חיים גבוהה ומרמת שירותים מיטבית בכל תחומי החיים”.