Site icon מקומונט גבעת שמואל

אגם אוכמן מגבעת שמואל – אלוף ישראל בג’וג’יטסו לשנת 2021

בסוף השבוע התקיימה אליפות ישראל בענף הספורט ג’וג’יטסו ברזילאי לשנת 2021. בתחרות גבר אגם אוכמן (12), תלמיד כיתה ז’ בתיכון גבעת שמואל על מתחריו, וזכה זו הפעם השנייה במדליית הזהב ובתואר אלוף ישראל בג’וג’יטסו ברזילאי.

אגם אוכמן בן ה-12 מגבעת שמואל נחשב לספורטאי מצטיין בתחומו והוא מתאמן בנבחרת המופלאה של המאמן משה רובינוב. זו הפעם השנייה שאגם זוכה במדליית הזהב השנה. בחודש יולי האחרון, הוא זכה במדליית הזהב הראשונה באליפות ישראל בגוגיטסו GI וכעת הוא זכה במדליית זהב נוספת באליפות ישראל בגוגיטסו NO, סגנון זה מורכב יותר ומקשה על המתחרים, שכן אין להם אפשרות לאחוז בחליפת היריב ולבצע נגדו תרגילים.

תמונה באדיבות דוברות העירייה

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני הזמין ללשכתו את אגם ואת אביו – אייל אוכמן, כדי לברך אותם זכייתו זו ולהעניק לו תעודת הוקרה והערכה על ההישג המדהים שלו ועל הכבוד שהביא לעיר. “כל הכבוד לאגם על ההישג המרשים שלו בתחום הספורט. הישג זה מעיד יותר מכל על הערך הרב של התמדה ונחישות, המאפיינים את בני הנוער הנפלאים שלנו. אנו מודים לך על הכבוד הרב שהבאת בזכייה זו לעיר גבעת שמואל ועל המודל, הדוגמא וההשראה שאתה מהווה עבור הילדים ובני הנוער בעיר. אתה ההוכחה שגבעת שמואל היא עיר מרכז לחינוך ולמצוינות”.