Site icon מקומונט גבעת שמואל

גבעת שמואל מוקירה את מתנדבי המשמר האזרחי בגבעה

אולם האירועים של בסיס המשמר האזרחי בגבעת שמואל היה מלא מפה לפה במתנדבים שהגיעו לאירוע השנתי המסורתי של הדלקת נרות החנוכה ולטקס הוקרה למתנדבים וותיקים וחדשים, למתנדבים המתגייסים לצה”ל וטקס פרידה משוטרת נטע אברהם , מי ששימשה כמפקדת בסיס המשמר האזרחי בשנתיים האחרונות. חוליית נגני תזמורת של משטרת ישראל ליוותה את הערב והנעימה למשתתפים בקטעי נגינה שרוח שירי החג. בין החוגגים נצפה דוד שרוני מבקר העירייה ונציב תלונות הציבור שמפטרל מידי שבוע עם מתנדבי המשמר האזרחי.

רס”מ צביקה בוכמן, השוטר הקהילתי של גבעת שמואל שארגן והנחה את הערב התכבד להדליק את נר שלישי של חנוכה והזמין את ראש העיר לברך את החוגגים.

ראש העיר יוסי ברודני ברך את המתנדבים : חג חנוכה הוא חג של מעטים מול רבים, של היחד, עבודה משותפת, מול כל משימה באשר היא. אתם המתנדבים מהווים כוח משמעותי בשמירה על בטחונה של גבעת שמואל. אני תקווה כי בשנה הקרובה נצליח לגייס מתנדבים נוספים. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכת הביטחון העירוני ולמשטרת ישראל. אני יחד עם חברי למועצת העיר נמשיך לתמוך בכל פעילות ברוכה למען התושבים”. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למפקד משטרת מסובים סנ”צ עמי דהאן, למש”ק גבעת שמואל, רס”מ צביקה בוכמן, למפקדת המשמר האזרחי הפורשת ולקב”ט העירייה דרור אייל, על שיתוף הפעולה בגיוס מתנדבים למשמר האזרחי.

חבר מועצת העיר, משה מרר, מתנדב של המשמר האזרחי ולוקח חלק פעיל בשיטור הקהילתי הוסיף : “הבסיס הוא כמו הבית , כיף להתנדב, זה נותן תחושה של נתינה למען הקהילה. אחד הדברים שמחממים לי את הלב זה לראות אתכם פה יחד. התברכנו בראש עיר בעל רוח התנדבותית אמיתית”.

שוטרת נטע אברהם, מפקדת בסיס המשמר האזרחי הפורשת, שהתרגשה מהמחווה, הודתה לכל החברים על העזרה והסיוע בכל הקשור להפעלת בסיס המשמר האזרחי “כשהגעתי לגבעת שמואל ראיתי את הפוטנציאל האדיר הן בגבעת שמואל והן בבסיס. אני בטוחה כי אתם בסיוע קב”ט העירייה ורס”מ בוכמן תבצעו את משימתכם בנאמנות”

רנ”ג שלמה שמש, המשמש כסגן רמקם מסובים הצטרף לברכות “אזור בקעת אונו גדל, אולם מצבת כח האדם במשטרה נשארה בהיקפה. מה שמחזק את ידי המשטרה בשמירה על הביטחון זה אתם מתנדבי המשמר האזרחי, המגיעים מידי ערב בזמנם הפנוי”.

הגב’ בבתיה ברכה שקיבלה בערב זה תעודת הוקרה ברכה בשם המתנדבים : “אתם שעושים את עבודתכם נאמנה בהתמדה בוקר וצהריים קיץ וחורף לכולכם מגיע הידד ויישר כח לעוד שנים רבות של תרומה והתנדבות למענכם ולמען היישוב”.

בתום הברכות, ראש העירייה, חבר המועצה משה מרר , קב”ט העירייה , דרור אייל, רנ”ג שמש ורס”מ בוכמן העניקו תעודות הוקרה למתנדבים וותיקים, ולצעירים שמתגייסים בהוקרה והערכה על פעילותם לאורך כל השנה בשמירה על בטחון הקהילה – גבעת שמואל.