Site icon מקומונט גבעת שמואל

גבעת-שמואל : מוקירים את מתנדבי המשמר האזרחי

תעודות הוקרה למתנדבי המשמר האזרחי.צילום באדיבות דוברות גבעת שמואל

בחמישי האחרון התקיים  ערב הוקרה למתנדבי המשמר האזרחי גבעת שמואל. בערב ההוקרה שאורגן ע”י השוטר הקהילתי – רס”ב יורם ישורון והמתנדבים: חיים שמע וגיל דאובה,   העניקו ראש העיר יוסי ברודני ומפקד תחנת מסובים סנ”צ אלי פינטו תעודות הוקרה והערכה  למתנדבי המשמר האזרחי

תעודות ההוקרה ניתנו על פעילותם  ותרומתם למען העיר ותושביה:  ישראל מאור, חנינה סיידל, מיכל יעקובובסקי, יעל פינגנבויים ושרה קלר.

תעודת הערכה ניתנו גם לשני מתנדבים המסיימים תקופת התנדבות : יצחק מוסן לוי ואהרון גרץ.

בערב ההוקרה  נכחו גם מתנדבי משמר השכונה של רמת אילן שסיכמו שנת פעילות  ענפה ומוצלחת  “עם ירידה חדה באחוזי גניבות הרכב  בשכונה” אומרים במשטרה.

תעודות הוקרה למתנדבי המשמר האזרחי.צילום באדיבות דוברות גבעת שמואל

מפעיל בסיס המתנדבים למשמר האזרחי בגבעת שמואל רס”ר אלעד אבידן:” כל המתנדבים בגבעת שמואל נותנים מזמנם האישי ולעיתים על חשבון משפחתם כדי לבצע סיורים רגליים ורכובים בשכונות, לשמור על תושבי גבעת שמואל ולתת תחושת ביטחון לאזרח. פעילותם הענפה בשנה האחרונה  בהחלט תרמה לירידה באחוזי הפשיעה  לעומת השנה שעברה ואת זאת רואים מהשוואת הנתונים של תחנת מסובים לשנת 2017 לעומת אשתקד”.

עוד מסבירים רב”ס יורם ישורון  ורס”ר אלעד אבידן כי “בחצי השנה האחרונה מפקד תחנת מסובים סנ”צ אלי פינטו העמיד תקן של שוטר קבע לטיפול במתנדבי גבעת שמואל דבר שהביא  להכפלה של מספר המתנדבים ובנוסף 55 מתנדבים ממתינים  כעת לגיוס למשמר האזרח. אנחנו מחפשים  תושבים נוספים  בעלי מוטיבציה להתנדבות מאתגרת מגיל16  עד 18 במסגרת מחוייבות אישית ומגיל 18 על 65 במסגרת מתנדב קלאסי או מתנדב עם מדים (יח”מ) . לפרטים נוספים למעוניינים להתנדב מוזמנים לפנות אל נקודת המשטרה בעיר -הרצל 4  או להתקשר לנייד  050-5071412