Site icon מקומונט גבעת שמואל

גבעת שמואל ממשיכה להוביל במדד האיתנות הפיננסית

גבעת שמואל תכפיל את אוכלוסייתה פי 1.5.צילום: מקומונט גבעת שמואל

על פי דירוג דן אנד ברדסטריט שהתפרסם לאחרונה, גבעת שמואל מדורגת במקום השני בארץ בקטגוריית הערים הקטנות, במדד האיתנות הפיננסית


גבעת שמואל שומרת על מעמדה הפיננסי המוביל והיא מדורגת במקום השני כעיר בעלת האיתנות הפיננסית המובילה מבין הערים הקטנות, שבהן פחות מ-50 אלף תושבים, כך עולה מדירוג הרשויות המקומיות שערכה “דן אנד ברדסטריט” לקראת הבחירות לרשויות המקומיות.

הדירוג בוצע לפי חמישה משתנים: שיעור הגירעון בתקציב הרגיל (או עודף), שיעור גביית הארנונה, שיעור המענקים מסך התקציב הרגיל, דירוג סוציו-אקונומי והיחס בין מספר התושבים לעסקים.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “תוצאות מדד D&B מעידות כי תכנית התייעלות הכלכלית שערכנו עם כניסתי לתפקיד ממשיכה להוכיח את עצמה, לשאת פירות ולהוביל לשיאים חדשים של איתנות. ניהול עיר הוא קודם כל היכולת של הרשות המקומית להשקיע משאבים ותקציבים בתושביה. התכנית הכלכלית שהובלתי מאפשרת לנו השקעה עצומה במערכת החינוך שהפכה את מערכת החינוך שלנו למקום הראשון בישראל. התכנית הכלכלית גם איפשרה לנו השקעה עצומה במבני ציבור, פיתוח ריאות ירוקות ופארקים לרווחת התושבים. עם תוצאות כלכליות אלו אנו יכולים להמשיך ולהוביל לשיאים חדשים בכל התחומים בגבעת שמואל ולשמור על חוסנה של העיר למען דורות העתיד”.

צילום: מקומונט גבעת שמואל