Site icon מקומונט גבעת שמואל

מקווה שי עגנון זכה בכוכב הזהב בתחרות “מקווה נאה בישראל יפה” 

במסגרת התחרות  הארצית “מקווה נאה בישראל יפה”  שערך משרד הדתות 2017 זכה מקווה שי עגנון בגבעת שמואל בפרס כוכב הזהב עם  5 כוכבי יופי.יו”ר המועצה הדתית יעקב רייכר:” חשוב להדגיש  שהפרס לא ניתן לנו רק בגין המראה החיצוני  של המקווה אלא תודות למסירות ורמת השירות הגבוהה שמעניקות הבלניות”. 

בתחרות שמטרתה להדגיש את החשיבות שבשיפור  השירות הניתן במקוואות בישראל,  נבחנו מספר פרמטרים, ביניהם : חזות המקווה, היגיינה וניקיון המקווה, שירותים לרווחת הטובלות, בטיחות, נגישות, שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ועוד עשרות סעיפים שנבדקים בתהליך הניקוד שבמסגרתו נבחנים 120 מקוואות בישראל.הישג זה מצטרף לזכייתו של המקווה בשנת 2015 בדגל היופי.

את הפרס הכספי למועצה הדתית והתעודה קיבלו על הבמה יו”ר המועצה הדתית יעקב רייכר  הבלנית הראשית שלומית מזרחי, ומזכירת המועצה הדתית לאה יצחק.  בטקס  חגיגי שהתקיים במעמד  השר לשירותי דת דוד אזולאי , יו”ר המועצה לישראל יפה אברהם כץ-עוז,  יו”ר התחרות רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ’, מנכ”ל משרד הדתות, הרב גרוסמן ובכירים נוספים.

יו”ר המועצה הדתית יעקב רייכר:” אנחנו גאים מאד על ההישג ועל בחירת צוות השיפוט שנה אחר שנה להעניק לנו פרסים, והשנה אף את האות היוקרתי – כוכב הזהב .  חשוב להדגיש  שהפרס לא ניתן לנו רק בגין המראה החיצוני  של המקווה אלא תודות למסירות ורמת השירות הגבוהה שמעניקות הבלניות לתושבות העיר וכן להשקעת העירייה. השקלול של כל הפרמטרים  האלה יחד הוא שהביא להישג”.

יו”ר המועצה הדתית יעקב רייכר  הבלנית הראשית שלומית מזרחי, ומזכירת המועצה הדתית לאה יצחק עם שר הדתות צילום באדיבות: אלי נאמן
יעקב רייכר עם התעודה.צילום באדיבות: אלי נאמן