Site icon מקומונט גבעת שמואל

גבעת שמואל משתתפת השנה בתחרות קריה יפה בישראל

כחלק ממגמת שיפור פני העיר וקידום השמירה על ערכי הסביבה, משתתפת השנה גבעת שמואל התחרות הארצית השנתית- קריה יפה בישראל מטעם המועצה לישראל יפה . בחמישי האחרון הגיע צוות השיפוט הארצי הגיע לסיור בן שלוש שעות בעיר בליווי מנכ”ל העירייה גבי חדד ומנהל אגף איכות הסביבה נועם ארוילי.

טרם היציאה לסיור התכנס צוות השיפוט בלשכתו של ראש העיר יוסי ברודני שברך אותם על בואם וסקר בפניהם את עיקר הפרויקטים בעיר לרבות התכניות העתידיות. ראש העיר עידכן את השופטים בדבר נתוני המיחזור המרשימים בשנת 2009 ועל כך שהעירייה הציבה פחי מיחזור בכל בניין בעיר וכן סיפר כי שנת 2011 הוכרזה כשנת איכות הסביבה ואורח חיים בריא בגבעת שמואל ובמסגרת כך יתקיימו אירועים עירוניים ברוח זו וכן הרחיב על התארגנות מוסדות החינוך לקראת שנת 2011 זה כגון: שיעורי נושא,, פרויקטים ייחודיים, הצבת קומפוסטרים ופינות מיחזור , תחרויות ועוד. כן סיפר ראש העיר על הספרייה החדשה שנפתחת בעיר.

צוות השיפוט התרשם מהשקעת העירייה בחינוך, בשיפור פני העיר ובמדיניות קידום ערכי השמירה על הסביבה והודה לראש העיר על המפגש ועל הסקירה המפורטת.

בסיום קבלת הפנים יצא הצוות לסיור מקיף בן שלוש שעות בעיר שכלל את שכונות העיר, הפארקים הציבוריים, מוסדות הציבור שבבנייה , מגרש הכדורגל ועוד. סיומו של הסיור היה בספרייה העירונית החדשה שתיפתח השבוע 21.7.2010.

צוות השיפוט התרשם מחזות העיר, בירך על העשייה הרבה ואיחל המשך הצלחה.

בטקס חגיגי שייערך עוד כחודשיים תקבל העיר תעודת השתתפות וכן יקבע מספר כוכבי היופי שקיבלה גבעת-שמואל.