Site icon מקומונט גבעת שמואל

גבעת שמואל נרמתת למאמץ המלחמתי – לאירוח משפחות מהדרום

עיריית גבעת שמואל הקימה היום מוקד עירוני מיוחד המיועד לתושבי העיר המבקשים לארח משפחות מהדרום עד לסיומו של מבצע “עופרת יצוקה”. תושבי העיר המעוניינים לארח בבתיהם את תושבי הדרום יכולים להתקשר למחלקת הביטחון ולהשאיר את פרטיהם למטרה זו. כמו כן, יצרה העירייה קשר עם רשויות בדרום והציעה להפנות למוקד העירוני תושבים המבקשים להתפנות ולהתארח במרכז. כמו כן, ראש העירייה, יוסי ברודני ערך ישיבת חירום עם כל הגורמים בעירייה כדי לדון להיערכות למצב ועל מנת לבחון את כל האפשרויות לתמיכה בתושבי הדרום. במקביל, הנחה ראש העיר , את קב”ט העירייה לערוך בדיקה כוללת ומקיפה של כל המקלטים הציבוריים ברחבי העיר.

ראש העיר , יוסי ברודני מציין כי : “עם תחילתו של מבצע “עופרת יצוקה” וההפצצות הקשות על בתי אזרחים, הנחתי את כל הגורמים בעירייה להיערך לקבלת פניות מצד רשויות מקומיות בדרום ו/או משפחות פרטיות ולסייע בכל נושא. בימים אלה אנו באמצעות המוקד העירוני מאתרים משפחות בקהילה שמעוניינות לאחר ולקלוט משפחות מהדרום. במקביל אנו מבצעים בדיקה של כל במקלטים הציבוריים ובודקים את היערכותם לשעת חירום”.

המעוניינים לקלוט משפחות יפנו למחלקת הביטחון : מחלקת הביטחון : בימים א’- ה’ בין השעות 13:00 – 15:00 בטלפון : 03-5319290 , ביפר : 03-6106666/23483, או באמצעות הדואר האלקטרוני dror@givat-shmuel.muni.il, malka@givat-shmuel.muni.il