Site icon מקומונט גבעת שמואל

גבעת-שמואל: סגנית השר וח”כ גילה גמליאל ביקרה בעיר והגיעה לבוטיק ‘הגבעה’ שהוקם לפני מס’ חודשים למטרת -קידום נשים בעולם ה

את  המפגש בו השתתפו מנהלי העירייה, פתח ראש העיר יוסי ברודני שסקר את התפתחותה של גבעת שמואל בשנים האחרונות.

 

עו”ס שירה גבאי מהאגף לשירותים חברתיים שמכהנת גם כיועצת ראש העיר למעמד האישה הציגה את פעילות העירייה בתחום והתכניות הקיימות ביניהן: מרכז להעצמת נשים חד הוריות, מרכז לקידום תעסוקת נשים בענף ההלבשה והטקסטיל, סדנאות הכנה לעולם העבודה, סדנת ניהול תקציב לנשים ועוד , וכן את התכניות העתידיות אותן מקדמת העירייה בתחומים הנ”ל.

 

עוד שמעה גמליאל מפי ד”ר לאה פוסטיק תושבת העיר ואחת מנשות פורום ‘נשים מובילות חינוך’ על פעילותן במסגרת הפורום שכזכור הוקם 

ע”י אגף החינוך בעירייה ובו חברות  נשים, תושבות גבעת שמואל, אמהות לתלמידים בכל בתי הספר בעיר, אשר פועלות יחד  לקידום פרויקטים מגוונים ומשותפים לחילונים ודתיים במערכת החינוך בעיר.

 

 

בתום המפגש נערך סיור בעיר כאשר את גולת הכותרת, כיאה לתחום עיסוקה בכנסת,  היווה הביקור בבוטיק “הגבעה” -בוטיק  ביגוד יד שנייה לכל המשפחה בשכונת גיורא, שהינו מיזם ייחודי שהקימו ‘מנהיגות נשים’ – קבוצת נשים חד הוריות שעברו קורס מנהיגות במסגרת פרוייקט שמוביל האגף לשירותים חברתיים בעיר.הבוטיק החדש מופעל  בהתנדבות על ידי קבוצת הנשים כאשר ההכנסות כולן לקידום פרויקטים לשילוב נשים בעולם התעסוקה. הבגדים , האביזרים הנעליים – כל מה שנמכר בבוטיק הוא מתרומות של תושבים.

 

סגנית השר הביעה התלהבות רבה מהמיזם הייחודי,  שוחחה עם הנשים, שמעה מהן על חשיבות המיזם עבורן, ובירכה את ראש העיר על התגייסות העירייה לפעילות מבורכת זו.