Site icon מקומונט גבעת שמואל

גבעת-שמואל ציינה את יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים

יו"ר הוועדה למעמד האשה, חברת המועצה, מיכל נתנאל. צילום: עיריית גבעת שמואל

נשים וגברים כאחד הגיעו ברביעי האחרון לבית העם המחודש, לצפות בהצגה בנושא אלימות.

השנה התמקדה הצגת היחיד של של אילנית לנסקי, ‘המחברת הצהובה של סיון’. בקולם של הילדים העדים לאלימות במשפחה. טרם ההצגה שמעו הנוכחים הרצאה מקצועית של  אורית עירון מומחית בתחום האלימות במשפחה. הערב הינו יוזמה משותפת של האגף לשירותים חברתיים בעירייה בראשות אתי סומך, יועצת ראש העיר למעמד האשה עו”ס שירה גבאי וחברת המועצה יו”ר הוועדה למעמד האשה מיכל נתנאל.

יו”ר הוועדה למעמד האשה, חברת המועצה, מיכל נתנאל. צילום: עיריית גבעת שמואל

ראש העיר יוסי ברודני פתח את הערב ואמר:” כמדי שנה אני רוצה לומר באופן ברור – יום המאבק באלימות נגד נשים אינו יום עבור נשים בלבד, זהו  יום עבור כולנו כיחידים וכחברה! כחברה השואפת להוקיע מתוכה  אלימות מכל סוג שהיא. בחודש האחרון זועק מבין הכותרות המספר 21. 21 נשים בישראל נרצחו בידי קרוביהן. מדובר במספר שצריך לזעזע כל אחד ואחת מאיתנו”.

עוד נשאו דברים חברת המועצה מיכל נתנאל שאמרה כי: “במסגרת חודש המאבק באלימות נגד נשים פתחה העירייה ביוזמה חדשה – קיום סדנאות הגנה עצמית לנשים תושבות העיר”. יועצת ראש העיר למעמד האישה עו”ס שירה גבאי ציינה כי: “השנה בחרנו להתמקד בילדים העדים לאלימות ופעמים רבות לא רואים אותם והם בבחינת שקופים כי אינם צד לאלימות הפיזית אלא חווים אותה מהצד , אולם הפגיעה הרגשית בהם היא קשה”.

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

עוד הודגש בערב זה כי הכתובת בעיקרית לנשים וגברים הנמצאים במעגל האלימות הוא האגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעת-שמואל והמרכז למניעת אלימות בקרית אונו אשר הוא מרכז אזורי ומשרת את תושבי גבעת שמואל.