Site icon מקומונט גבעת שמואל

הצצה מיוחדת לקייטנת הקיץ לילדים עם צרכים מיוחדים בגבעת שמואל

גם השנה, האגף לשירותים חברתיים בגבעת שמואל בשיתוף מנהיגות הורים לילדים עם צרכים מיוחדים הפעילו קייטנת קיץ לילדים בגבעת שמואל ♦ ראש העיר יוסי ברודני: “לכל הילדים בגבעת שמואל מגיעה הזכות ליהנות מפעילות מושקעת בחופשת הקיץ”

במהלך חודש אוגוסט האחרון נערכה, כמידי שנה, קייטנת החופש הגדול לילדים עם צרכים מיוחדים אותה אירגן האגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעת שמואל בשיתוף מנהיגות הורים לילדים עם צרכים מיוחדים.

השנה נרשמו לקייטנה 13 ילדים בגילאי 5-13 עם צרכים מיוחדים ולכל אחד מהם הוצמדו בני נוער מתנדבים מגבעת שמואל שבחרו לבלות חלק מחופשת הקיץ שלהם בפעילות אחרת, ובדאגה לאותם ילדים מיוחדים.

מדי יום זכו הילדים שהשתתפו בקייטנה בארוחת בוקר מזינה וסדר יום עשיר שכלל פעילות ספורט של מדריכה מקצועית, שעת סיפור בספרייה ,שזירת פרחים פעילות קסמים, סיפור בהמחזה, פעילות מדעים, פעילות כדורסל של בני נוער, שעשועי מדע ועוד. ראוי לציין שכל המפעילים שהשתתפו בקייטנה הופיעו גם הם בהתנדבות מלאה.

צילום: עיריית גבעת שמואל

“אני רוצה להודות לרחל יוקר שמנהלת את הקייטנה ביד רמה, ודואגת שכל ילד וילד יקבל את מה שצריך וכמובן לבני הנוער המתנדבים, שבחרו גם בחופש הגדול לקום כל בוקר מוקדם ולתת את עצמם, מכל הלב, לילדיי הקייטנה. כשהילדים מבלים את היום בפעילות איכותית הם גם מגיעים הביתה רגועים ושמחים וגם ההורים ושאר בני המשפחה מאושרים” אמרה עו”ס נגה רהט-דריהם, מהאגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעת שמואל.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “בגבעת שמואל החינוך הוא במרכז, בכל הגילאים ולכל הילדים. גם, ואולי במיוחד, לילדים עם צרכים מיוחדים מגיע לבלות בחופש הגדול במסגרת שמותאמת להם ומהנה עבורם. אני רוצה להודות למנהלת האגף לשירותים חברתיים אתי סומך, לעו”ס נגה דריהם ולבני הנוער מגבעת שמואל, שתרמו ממרצם ומזמנם על מנת להוציא את הקייטנה לפועל”.