Site icon מקומונט גבעת שמואל

גבעת שמואל: Googale- – פרוייקט חדש וייחודי לילדי הגיל הרך יוצא לדרך

השימוש בכלים הממוחשבים נועד להכין את הילדים לעולם המתוקשב )עולם המחשבים( שלתוכו הם גדלים. הכלים שפותחו לצורך כך הם כלים עכשוויים, המתאימים להתפתחות הילדים, ליכולות שלהם ולתחומי התעניינותם. את הכלים של “גוגלה” אפשר לשלב בסדר היום של הילדים בגן וכן בבית והם נועדו לתת לילד “ארגז כלים” עדכני לימינו הכולל : “גלה לי”- מנוע חיפוש לילדים, “מייל-לי”- דוא”ל לילדים במערכת סגורה, “כמה-כמה” גיליון אלקטרוני לילדים, “כתוב-לי”-מעבד תמלילים לילדים

במסגרת הפרויקט הותקנו בגנים מחשבים עם חיבור לאינטרנט כאשר הילד והוריו יכולים להתחבר לתוכנה ולעבוד עליה גם מהבית. כבר בשבוע האחרון החלו בחלק מהגנים ללמוד על טו בשבט דרך התוכנה החדשה שאף מדברת אל הילדים ומסבירה להם .

ראש העיר יוסי ברודני:” מספר פרויקטים אנו מקדמים השנה במערכת החינוך העירונית ולכולם מטרה אחת: להמשיך ולהשביח את מערכת החינוך ולהתאימה לעולם הדינאמי בו אנו חיים. אני רואה חשיבות רבה בתיקשוב מערכת החינוך בעיר הן באמצעות תכנית ‘מחשב ומקרן בכל כיתה’ (‘כיתה חכמה’) שיצאה לדרך בתשע”ב , פרויקט גוגלה שאנו מקדמים כעת ומאפשר לילד להוריו להתחבר גם מהבית כעת ותכניות נוספות על הפרק”.