Site icon מקומונט גבעת שמואל

גדרות לגינה – הגיע הזמן לשדרג

Fence of spacious white house with white stones on ground and bushes under white walls

גדרות לגינה – הגיע הזמן לשדרג

אם יש לכם תשוקה לגינון, אתם בוודאי מודעים לכמות ההשקעה הנדרשת כדי לשמור על הגינה שלכם מטופחת ומלאת חיים. כדי ליצור את גינת החלומות שלכם, חשוב לדאוג גם לגידור איכותי. בחירת הגדר המתאימה לכם היא לא רק שאלה של אסתטיקה, גדרות איכותיות שומרות על הבטיחות ומונעות גישה מפורצים וגורמים לא רצויים אחרים. בכתבה הבאה נדבר על כל מה לדעת שחשוב כשבוחרים גדר לגינה.

גדר – למה זה חשוב?

הנה כמה מהיתרונות שניתן להשיג באמצעות גדרות לגינה:

 

מהם סוגי הגדרות הקיימים?

אם החלטתם שהגיע הזמן לגדר את הבית, תצטרכו לשקול איזה סוג גדרות מתאים לכם, מתוך הסוגים הרבים שקיימים. גדרות הן לא רק פונקציה של מראה, הן גם מספקות הגנה ופרטיות. לכל אחד יש צרכים שונים ולכן כל אחד צריך סוג אחר של גדר, וקיימת כמובן גם שאלת התקציב. בין סוגי הגדרות הקיימים ניתן למנות גדרות עץ, גדרות פי וי סי, גדרות ברזל ואלומיניום וגדרות פלסטיק.

 

מה חשוב לשקול כשבוחרים גדר?

ראשית צריך להבין מהם הצרכים שלכם – אם הפרטיות חשובה לכם, כדאי לבחור גדר גבוהה – למשל גדר עץ ללא רווחים בין הקורות. אם אתם גרים בשטח עירוני שווה לשקול גדר אקוסטית שחוסמת רעשים, וכך הלאה. לאחר שהבנתם את הצרכים שלכם, צריך לבחור בחוכמה את החומר ממנו הגדר עשויה. בכל מקרה כדאי שחומרי הגלם שמרכיבים את הגדר יהיו איכותיים כך שיחזיקו מעמד לאורך זמן.