Site icon מקומונט גבעת שמואל

גלית גיאת בסברי מרנן, האחים ים משיקים קולקציה חדשה וסימור דניאל מדגמנת לחברה מובילה

סיכום השבוע בצ'ולנט. נטע ים. תמונה: מתוך האינסטגרם.

סימור דניאל זוכת העונה הראשונה של “רק רוצים לרקוד” נבחרה להיות פרזנטורית של חברה מובילה, גלית גיאת מככבת בסברי מרנן, והאחים מגבעת שמואל שהצליחו בגדול מעבר לים משיקים קולקציה חדשה ומסקרנת. השבוע בצ’ולנט.

גלית גיאת תושבת הגבעה ושחקנית מוערכת, משחקת בעונה הרביעית של סברי מרנן. מחר ישודר פרק מספר 22 לעונה. העונה הרביעית החלה את שידוריה ב-3 בנובמבר 2017 בערוץ קשת 12 של הזכיינית קשת. לעונה זו הצטרפה גלית גיאת בתור לירי – החברה החדשה של איתמר למשפחת רוזן.

גלית גיאת בעונה הרביעית של סברי מרנן. תמונה: אינסטגרם

 

urban sophistication הנו מותג בינלאומי שהקימו תושבי גבעת שמואל הצעירים, האחים למשפחת ים. מקור ההשראה העיקרי שלהם הוא האינסטגרם, והפריטים שלהם מעוצבים בקפידה ונמכרים בחנות אינטרנטית. המותג צובר תאוצה רבה בעיקר בקרב סלבס וצעירים בארצות הברית. לאחרונה השיקו האחים נטע ואלעד, בעלי המותג, קולקציית ביקורת כנגד הרשתות החברתיות, הקולקציה נקראת  “SCREENSHOTS“, ובין הפריטים ניתן למצוא כיסויים לאייפונים עם אזהרה שמעוצבת בסגנון “העישון הורג”. על הכיסויים ישנם משפטים כגון “social media seriously harms your mental health”. מה שנכון, נכון.

נטע ים משיקה את הקולקציה החדשה של urban sophistication. תמונה: אינסטגרם.

סימור דניאל היא רקדנית מקצועית ומוכשרת, ובנוסף היא הזוכה בעונה הראשונה של “רק רוצים לרקוד”. סימור נולדה בניו יורק ומגיל 9 גדלה בגבעת שמואל. לאחרונה נבחרה סימור יחד עם שופט התכנית עידן שרעבי לדגמן את קולקציית ה- FIT של חברת DELTA.

סימור דניאל מדגמנת את קולקציית FIT לחברת DELTA. תמונה: אינסטגרם.