Site icon מקומונט גבעת שמואל

גם לכם גונבים את החניה הפרטית שלכם? – עמוד חניה מתקפל הוא הפתרון היעיל ביותר

את חוזרת בשעה מאוחרת אחרי יום עבודה ארוך ומתיש הביתה, מגיעה לחניון ביתך ולהפתעתך (או שכבר לא) את מגלה רכב שמחנה בחניה הפרטית שלך! את מתקשרת לבעלך לוודא שאין אצלכם אורחים בבית שתפסו את החניה ואכן, הרכב שמחנה שם הוא לא שייך אליכם בשום צורה. מרגיז, מתסכל ומייאש. מאיפה לאנשים יש החוצפה פשוט להחנות בחניה פרטית, על אף זה שכתוב “חניה פרטית”? למי מאיתנו לא קרה מקרה דומה לזה? אז מה הפתרון האידיאלי לבעיה זו?

פתרונות לשמירת החניה הפרטית שלכם

ישנם מספר פתרונות אפשריים לבעיה זו. הראשון הוא, פתרון ויזואלי כגון סימון החניה בצבע על פני החניה, או הצבת תמרור של חניה פרטית. אך פתרון זה פותר רק את הבעיה במידה ומי שחנה בחניה באמת עשה זאת בתמימות ולא שם לב או לא ידע שמדובר בחניה פרטית. אך מה קורה כאשר מדובר באדם שיודע שמדובר בחניה פרטית אך הוא מחנה את רכבו “רק לדקה” או שפשוט לא אכפת לו שמדובר בחניה פרטית, פתרון ויזואלי לא יעזור במקרה כזה, לכן פתרון שמציע מניע פיזי הוא פתרון יעיל יותר לדוגמא, עמוד חניה מתקפל.

צילום: ארבל שטראוס

מה הוא עמוד חניה מתקפל?

עמוד חניה מתקפל, או בשמו הנוסף, שומר חנייה הוא אביזר שכל תפקידו הוא לשמור לכם על החניה. לרוב עמוד חניה מתקפל הוא בעל שתי רגליים או שלוש אשר מעוגנות לקרקע ובעצם “תופסות” את מקום החניה כך שלא ניתן להחנות שם את רכבך אלא אם אתה בעל החניה. ישנם סוגים שונים של שומרי חניה והם נחלקים לשתי קטגוריות עיקריות, חשמלי ומכאני.

שומר החניה החשמלי המופעל ע”י שלט או דרך חיוג מספר טלפון וישנו שומר חניה מכני עם מנעול. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו. שומר החניה החשמלי עובד מבלי שנצטרך לעשות פעולה פיזית, אלא רק לחייג למספר בטלפון או ללחוץ על השלט. החסרון הגדול של שומר חניה שכזה, הוא שמכיוון והוא חשמלי, הוא בעל רכיבים חשמליים שהבלאי שלהם גבוה.

כשמדברים על שומר חניה מכני, גם לו חסרונות ויתרונות, או יותר נכון חסרון ויתרונות. החסרון היחיד הוא שצריך לצאת מהרכב על מנת להוריד ולהרים את שומר החניה. אך היתרונות לו רבים. מכיוון ומדובר באביזר מכני לחלוטין אין לו תקלות כלל. כמו כן, עלותו זולה יותר מהשומרים החשמליים. הוא אמין ועמיד בהרבה משומר החניה החשמלי, ובנוסף מכיוון והוא מגיע עם מנעול חיצוני, גם אם המנעול יינזק (בטעות או כתוצאה מוונדליזם) יהיה ניתן פשוט להחליף רק את המנעול ולא לשאת בהוצאה של לרכוש שומר חניה חדש.

לסיכום

אין ספק שעמוד חניה מתקפל הוא פתרון יעיל במידה והחניה הפרטית שלכם היא לא כל כך “פרטית” ואנשים מרגיזים מחנים לכם בחניה. וכפי שאמרנו, העיליות והאמינות של עמוד חניה מכאני עולה על זו של החשמלי. למידע נוסף על מוצר זה ועוד מגוון מוצרי בטיחות לחניונים כנסו ל: https://www.asclean.co.il/