Site icon מקומונט גבעת שמואל

גמ”ח לחתן ולכלה בגבעה

גמ”ח הכלות של נטע רצון מימון תושבת הגבעה התחיל משמלת הכלה של נטע בעצמה ומשם התגלגל וגדל לגמ”ח מקסים שאפילו חברת דניה סיבוס לקחו בו חלק.

בבית קטן בגבעת שמואל שוכן לו גמ”ח שמלות כלה. נטע, תושבת הגבעה פתחה את הגמ”ח לעילוי נשמת סבתה מרים רצון ז”ל. הגמ”ח התחיל משמלת הכלה של נטע, ואט אט הגמ”ח הלך וגדל בזכות תרומות של שמלות נוספות והרבה אנשים טובים.

עד לא מזמן הגמ”ח היה קיים במרפסת הקטנה בדירה של משפחת רצון … 

הגמ”ח בגבעה. צילום באדיבות נטע רצון מימון

” המצב לא היה כל כך נוח ועל כן פניתי לכל שכניי בשאלה האם ניתן להשתמש במקלט המשותף של הבניין לצורך הגמ”ח. כולם נענו בחיוב לבקשתי והתחלתי בפרוייקט.
מאחר ואני עובדת בחברת בניה, “דניה סיבוס” ובתור מעצבת פנים במקצועי, פניתי לקבל ייעוץ מאנשים עימם אני עובדת. במהרה השמועות על השיפוץ התגלגלו והועברו לסמנכ”ל החברה ומיד קיבלתי אישור לשיפוץ המקלט על חשבון החברה. עבודות הריצוף והחשמל נעשו על יד אנשים מקצועיים עימם אני עובדת. בחור מבשם שאולי מהגבעה התנדב לעשות את כל הפעולות של הקדיחה את שאר הפעולות כגון צביעה ועיצוב אני עשיתי ונעזרתי בעוד אנשים שונים ובעלי חסד. גייסתי תרומות כספיות מחבריי לעבודה ובעזרת תרומתו האדיבה של אבי היקר שעל שם אימו נפתח הגמ”ח. אנשים רבים בעלי לב חם ותומך סייעו ונתנו יד לפרויקט זה ובזכותם הצלחתי להרחיב את מספר השמלות והחליפות, וכמובן בזכות שתי תרומות גדולות של שתי מעצבות”.

הגמ”ח מיועד לדלי אמצעים בלבד? תושבי הגבעה בלבד או כל אשר ליבו חפץ מכל הארץ?

“כבר בפתיחת הגמ”ח שמתי דגש על כך שכל מי שמעוניין לשאול מהגמ”ח  יכול ומוזמן לשאול ללא קשר למצבו הכלכלי, ומקומו הגאוגרפי. האוכלוסיה שמגיעה לרוב לא מהגבעה. כולם מוזמנים לשאול שמלת כלה וחליפת חתן, בשמחה רבה, הדף של הגמ”ח מפורסם בגוגל, ככל הנראה מאחר ואני הגמ”ח היחיד (כך הבנתי) לחליפות חתן אז אני מקום ראשון בגוגל ומשם מגיעים הרוב, חלק מפה לאוזן”.

לא חסרה לך עבודה בדניה סיבוס למה בעצם להתעסק בזה? 

הגמ”ח המשופץ באדיבות דניה סיבוס. צילום באדיבות: נטע רצון מימון

“הנתינה הזו, היא מתנה גדולה בשבילי. אני מרגישה שהזוגות האלו עושים לי “טובה” וגורמים לי לאושר גדול. זהו אחד הגילויים האנושיים והביטויים המובהקים לערך של אהבת הזולת, וכפי שביטאה זאת התורה בפסוק : ”ואהבת לרעך כמוך, אני ה’. כאשר כלה יוצאת עם שמלה, הינומה ונעליים ואני רואה את החיוך שלה על הפנים, זה שווה הכל”

הגמ”ח פעיל בשעות הערב בתאום מראש. ללא עלות, אך יש צורך להשאיר פיקדון
ניתן להגיע לנטע דרך דף הפייסבוק שלה : https://www.facebook.com/neta.r.maimon.